Název: Name: | Messerschmitt Bf 109 T-2 | |
Originální název: Original Name: | Messerschmitt Bf 109 T-2 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1940-DD.MM.1940 Gerhard-Fieseler-Werke GmbH, Kassel / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1940-DD.MM.1940 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 70: (W.Nr.: 7728-7797) Bf 109 T-1: 7 (pro operace z letadlové lodi / for carrier operations) Bf 109 T-2: 63 (pro operace ze země / for land operations) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.01.1939 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2010 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2800 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 3080 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 11,08 m | |
Délka: Length: | 8,76 m | |
Výška: Height: | 2,60 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 17,50 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 160,00 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Daimler-Benz DB 601 N - invertní do V (60°) - počet válců: 12 - maximální výkon: 864 kW (1175 PS) při 2600 ot/min (na úrovni mořské hladiny) | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 400 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 570 km/h v 5000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 530 km/h v 4000 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 17,0 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 3 min do 3000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 10500 m | |
Dolet: Range: | 720 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 9101) km | |
Výzbroj: Armament: | 2x 7,92mm kulomet MG 17 v přídi, každý 500 nábojů 2x 20mm kanón MG FF/M v křídle, každý 60 nábojů | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | 1) s přídavnou nádrží (300 l) pod trupem | |
Zdroje: Sources: | Höfling, R.: Messerschmitt Bf 109 E - Varianten, Flugzeug Profile 46 Ritger, L.: Messerschmitt Bf 109 - Part 1: Prototype to "E" Variants, SAM Publications, 2005 Michulec, R.: Messerschmitt Bf 109 - 1. část, Intermodel, 1998 http://www.messerschmitt-bf109.de/ |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-109-T-2-t1017#4530Verze : 0
Schlange
MOD
Bf 109 T-2 ("bílá 7") z výzbroje 1./JG 77.
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Messerschmitt Bf 109 T-2 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-109-T-2-t1017#414538Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Reklama
Bf 109 T-2 ("bílá 3") z výzbroje 4.(Einsatz) Staffel spadající pod Jagdgruppe Drontheim na polním letišti Trondheim-Vaernes, Norsko, zhruba 1941.
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Messerschmitt Bf 109 T-2 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | Stíhací skupina Drontheim [1941-1942] |
Základna | Stjørdal, Letecká základna Trondheim-Vaernes [1940-1945] |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-109-T-2-t1017#414539Verze : 2
Martin Smíšek
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.