Název: Name: | Messerschmitt Bf 110 C-1 | Messerschmitt Bf 110 C-1 |
Originální název: Original Name: | Messerschmitt Bf 110 C-1 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | fighter aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1939-DD.MM.1939 Messerschmitt GmbH, Regensburg DD.MM.1939-DD.MM.1939 Gothaer Waggonfabrik AG, Gotha DD.MM.1939-DD.MM.1939 Focke-Wulf Flugzeugbau AG, Bremen DD.MM.1939-DD.MM.1939 Mühlenbau und Industrie AG, Braunschweig | |
Období výroby: Production Period: | DD.01.1939-DD.09.1939 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 195 (W.Nr.: 943-986, 1344-1401, 1793-1822, 2045-2052, 2619-2636, 2801-2840): Messerschmitt: 102 Gothaer Waggonfabrik: 38 Focke-Wulf Flugzeugbau: 15 Mühlenbau und Industrie: 40 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.12.1938 | |
Osádka: Crew: | 3 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 4885 kg | 10770 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 6028 kg | 13289 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 6750 kg | 14881 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 16,20 m | 53 ft 1 ¾ in |
Délka: Length: | 12,07 m | 39 ft 7 ¼ in |
Výška: Height: | 4,12 m | 13 ft 6 ¼ in |
Plocha křídla: Wing Area: | 38,4 m2 | 413.33 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Daimler-Benz DB 601 A-1 - invertní do V (60°) - počet válců: 12 - maximální výkon: 809 kW (1100 PS) při 2400 ot/min (na úrovni mořské hladiny) | Daimler-Benz DB 601 A-1 - inverted V-design (60°) - number of cylinders: 12 - maximum power output: 1085 hp at 2400 rpm (at sea level) |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 1270 l | 279 Imp gal / 335 US gal |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 560 km/h v 7000 m | 348 mph in 22966 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 490 km/h v 5000 m | 305 mph in 16404 ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 11 m/s | 2165.4 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 10,2 min do 6000 m | 10,2 min to 19685 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 10000 m | 32808 ft |
Dolet: Range: | 1095 km | 680 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1400 km | 870 mi |
Výzbroj: Armament: | 2x 20mm kanón MG FF v přídi, každý 120 nábojů 4x 7,92mm kulomet MG 17 v přídi, každý 1000 nábojů 1x pohyblivý 7,92mm kulomet MG 15 v zadní kabině, 750 nábojů + Bf 110 C-1/B pumový závěsník ETC 500/IXb (1x SC 1000, 2x SC 500, 2x SD 500, 2x SC 250) Umbausätze: Bf 110 C-1/U1 - letoun pro vlekání kluzáků | 2x 20mm MG FF cannon in the nose, 120 rounds each 4x 7,92mm MG 17 machine gun in the nose, 1000 rounds each 1x flexible 7,92mm MG 15 machine gun in the rear cocpit, 750 rounds + Bf 110 C-1/B ETC 500/IXb bomb rack (1x SC 1000, 2x SC 500, 2x SD 500, 2x SC 250) Umbausätze: Bf 110 C-1/U1 - glider towing aircraft |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | Ledwoch, J.: Messerschmitt Bf 110, Intermodel, 1994 Murawski, M.: Letadla Luftwaffe, část 2, Intermodel, 1997 Mackay, R.: Messerschmitt Bf 110, Crowood, 2000 Campbell, J. L.: Messerschmitt Bf 110 Zerstörer in Action, Squadron/Signal Publications, 1977 REVI 61 http://de.wikipedia.org/wiki/Bf_110 |