Název: Name: | Nakadžima E8N2 | |
Originální název: Original Name: | 九五式二号水上偵察機 (E8N2) | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.193R-DD.MM.1940 Nakajima Aircraft Company, Ltd., Ōta / DD.MM.1938-DD.MM.1940 Kawanishi Aircrafts, Ltd., Naruo / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.193R-DD.MM.1940 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | Nakajima 7 prototypů 700 sériových letadel E8N1/E8N2 Kawanishi 48 sériových letadel 755 (obě verze dohromady) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.03.1934 E8N1 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | plováky | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1320 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1900 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 10,980 m | |
Délka: Length: | 8,810 m | |
Výška: Height: | 3,840 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 26,50 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 71,70 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Nakadžima Kotobuki 2 KAI 2 vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec o vzletovém výkonu 463 kW (630 k) a 338 kW (460 k) v h= 3 000 m. Vrtule dvoulistá kovová s pevným úhlem náběhu typu o průměru 2 700 mm. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 594 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 301 km/h v 3000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 185 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 4,07 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 6,52 min do 3000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 7270 m | |
Dolet: Range: | 890 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1681 km | |
Výzbroj: Armament: | 1x pevný kulomet Type 92 ráže 7,7 mm 1x pohyblivý kulomet Type 92 ráže 7,7 mm Pumová zátěž: 60 kg (2x 30 kg) | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 九五式水上偵察機 (E8N2) - Gjúgo-šiki suidžó teisacuki (E8N2) - Průzkumný hydroplán Typ 95-2 (E8N2) Spojenecké kódové jméno: Dave | |
Zdroje: Sources: | Famous Airplanes Of The World No. 47, Imperial Japanese Navy Reconnaissance Seaplane, str. 15, Bunrindo Co., Ltd., rok 1997, ISBN4-83919-044-X. Tadeusz Januszewski, Krzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarki 1912-1945, tom1., Wydawnictwo Lampart, Warszawa, rok 2000, ISBN: 83-86776-56-0 Lubomír Vejřík, Vzestup a pád orlů Nipponu 1931-1941 (Prolog), Cheb, Svět křídel, 1994, ISBN 80-85280-26-4. http://www.combinedfleet.com/ijna/e8n.htm koapp.narod.ru archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Nakadžima E8N2 [Dave] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Nakadžima E8N2 [Dave] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Nakadžima E8N2 [Dave] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Nakadzima-E8N2-Dave-t71413#251724Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.