Název: Name: | Borovkov-Florov I-207 | Borovkov-Florov I-207 |
Originální název: Original Name: | Боровков-Флоров И-207 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | fighter aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1938-DD.06.1939 Gorkovský letecký závod č. 21 Ordžonikidzeho, Gorkij | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1938-DD.06.1939 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1-2? | |
První vzlet: Maiden Flight: | 29.06.1939 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1598 kg | 3523 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1950 kg | 4299 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 7.000 m | 22ft 11,58in |
Délka: Length: | 6.350 m | 20ft 10in |
Výška: Height: | 2.850 m | 9ft 4,2in |
Plocha křídla: Wing Area: | 18.00 m2 | 193.75 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 108.333 kg/m2 | 22.19 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Švecov M-62 (licenční výroba Wright R-1820 Cyclone) vzduchem hvězdicový chlazený přeplňovaný devítiválec s reduktorem o vzletovém výkonu 735,5 kW (1 000 k) při 2 200 ot./min a trvalý výkon 625,2 kW (850 k) při 2 100 ot/min v h= 4 200 m. Vrtule dvoulistá typu VIŠ-26 o průměru 2 800 mm. | Shvetsov M-62 (license-built Wright R-1820 Cyclone) nine-cylinder single-row supercharged air-cooled radial engine with gearbox rated 986 hp at 2,200 rpm for take-off and nominal power output 838 hp at 2,100 rpm at 13,780 ft, driving a two-blade VISh-26 propeller of diameter 9ft 2.23in. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 436 km/h v 4750 m | 270.9 mph in 15584 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 13.44 m/s | 2645.7 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 6.2 min do 5000 m | 6.2 min to 16404 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 9150 m | 30020 ft |
Dolet: Range: | 700 km | 435 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 4x pevný kulomet ŠKAS ráže 7.62 mm uložených v trupu s zásobou 550 nábojů pro každý. | Four fixed forward-firing 0.3in ShKAS machine-guns in the forward fuselage, 550 rpg. |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | Po havárii prototypu No.7211, která se stala v květnu 1938 byli konstruktéři vyzváni k přípravě sériové výroby. První dva prototypy byly vybaveny pevným podvozkem, stejným jako měl No. 7211. Oba prototypy měli ještě otevřené kabiny, a byly vybaveny jinými motory, u motoru M-62 se byly provedeny velké změny na kapotáži motoru, nasávací otvor vzduchu byl na horní straně krytu, na kapotě byly boule pro vahadla ventilů. Do těchto prototypů byly nainstalovány kulomety ŠKAS. Oba UPRAVENÉ prototypy byly dokončeny na konci jara 1939. Zkoušky prováděli zkušební piloti P. M. Stefanovskij, L. M. Maksimov a N. I. Nikolaev. Brzy bylo zřejmé, že letadlo s pevným kapotovaným podvozkem je již zastaralé a svými výkony je někde mezi I-153 a I-16. Malé rozměry letounu navíc omezovaly rozměr použité vrtule. Další testy se zaměřily již na prototypy s motorem M-63. | After the crash of No.7211 prototype, in May 1938 designers were invited in order to prepare serial production. First two prototypes had fixed landing gear like on the No7211. They had open cockpit. More powerful engines were installed, and corresponding changes to the cowling were introduced. Air intake was installed on top of the cowling. Machine-guns were installed. Both prototypes were ready on Spring 1939 and flown by P.M.Stefanovskij, L.M.Maksimov and N.I.Nikolaev, but it was obvious that aircraft with fixed landing gear are obsolete. Small airplane dimensions also limited the dimensions of the propeller. |
Zdroje: Sources: | Bill Gunston, The Osprey Encyclopedia of Russian Aircraft from 1875 - 1995, Londra, Osprey Aerospace, 1995, ISBN 1-85532-405-9. http://www.ctrl-c.liu.se/misc/ram/i-207-7.html http://www.airwar.ru/enc/fww2/i207.html http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft20488.htm |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |