Název: Name: | Polikarpov I-185 (M-90) | Polikarpov I-185 (M-90) |
Originální název: Original Name: | Поликарпов И-185 (M-90) | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | fighter aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1940-DD.MM.1940 Moskevský letecký závod č. 1 Aviachimu, Moskva | |
Období výroby: Production Period: | 28.01.1940-DD.05.1940 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR nelétal / not flown | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2068 kg | 4559 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2706 kg | 5966 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 3223 kg | 7105 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 9,800 m | 32ft 1,85in |
Délka: Length: | 7,560 m | 24ft 9,66in |
Výška: Height: | 2,500 m | 8ft 2,5in |
Plocha křídla: Wing Area: | 15,53 m2 | 167.16 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 174,243 kg/m2 | 35.69 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Tumanskij M-90 vzduchem chlazený dvojhvězdicový osmnáctiválec o vzletovém výkonu 1 250 kW (1 700 k), nominální výkon 1 177 kW (1 600 k) a 1 103 kW (1 500 k) v h= 6 000 m. Vrtule trojlistá stavitelná. | Tumansky M-90 eighten-cylinder, two-row, radial engine, rated at 1,677 hp for take-off, nominal power 1,677 hp and combat power 1,479 hp at 19,685 ft, driving a three-blade variable-pitch propeller. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 701 km/h v ? m | 435.6 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 18,52 m/s | 3645.7 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do m | ? min to 0 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 10250 m | 33629 ft |
Dolet: Range: | 680 km | 422.5 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1100 km | 683.5 mi |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný kulomet UBS ráže 12,7 mm a 2x pevný kulomet ŠKAS ráže 7,62 mm, všechny montované okolo motoru. Pumový náklad: do 400 kg | Two fixed forward-firing 0.5 inch UBS machine-guns and two fixed forward-firing 0.3 inch ShKAS machine-guns, all guns mounted around the engine. Bomb load: Up to 882 lb. |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | Motor M-90 neprošel státními zkouškami a jeho další vývoj byl zastaven. Do letounu nebyl namontován a všechny výkony s tímto letounem jsou pouze vypočtené. | The engine Tumansky M-90 was not never installed to the aircraft. All performances of this airplane are only calculated. |
Zdroje: Sources: | Michail Maslov, И-180 / И-185, Rossia, Moskva, Technika-molodeži, Vostočnyj gorizont, 2003. http://www.airwar.ru/enc/fww2/i185.html archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Projekt letounu I-185 s motorem Tumansky M-90.