Název: Name: | Anatra DI Anadis | |
Originální název: Original Name: | Анатра ДИ Анадис | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1916-DD.MM.1916 Závod aeroplánů a hydroplánů A. A. Anatra, Oděsa / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1916-DD.MM.1916 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 23.10.1916 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 665 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1165 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 11,40 m | |
Délka: Length: | 7,75 m | |
Výška: Height: | ? m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 37,00 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Hispano-Suiza 8Aa o výkonu 110 kW/150 k dvoulistá dřevěná vrtule | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 153 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 7,5 min do 1000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 3750 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | - jinak také Anatra D.Is., Anaispano, "Dekan s Ispano", Biplan-monokok, Bi-Kok či Anatra typ 15 - stíhací letoun odvozený od Anade, se shodnými křídly a ocasními plochami a poloskořepinovým trupem - trup mohl být rychle upraven na dvojmístný, pro případ, že by konstruktér Anatry Descamps a zalétávací pilot Robineau potřebovali utéct z Ruska - kvůli nedostatku motorů Hispano a počátku revoluce nebyl stavěn v sérii - zatímco byl dozdoben dámami v plážovém úboru na křídlech a dvouhlavou orlicí nesoucí vlajky Dohodových zemí na trupu, v září 1917 kapitán na něm N. A. Makarov podnikl pokus o přelet spojeneckými zeměmi do Paříže, havaroval ale v Rumunsku | |
Zdroje: Sources: | Маслов, Михаил. Русские самолеты 1914-1917. Цейхгауз, Москва 2006. ISBN 5-9771-0005-1. Green, W.; Swanborough, G. Encyklopedie stíhacích letounů. Svojtka & Co., Praha 2002. ISBN 80-7237-341-2. xn--80aafy5bs.xn--p1ai |
URL : https://www.valka.cz/Anatra-DI-Anadis-t195623#563156Verze : 0
Aubi
MOD
flyingmachines.ru
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Anatra DI Anadis |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Anatra-DI-Anadis-t195623#563157Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.