Název: Name: | Friedrichshafen FF.39c CFT/CHFT | Friedrichshafen FF.39c CFT/CHFT |
Originální název: Original Name: | Friedrichshafen FF.39c CFT/CHFT | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | reconnaissance/scout aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1916-DD.MM.1917 Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH, Friedrichshafen | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1916-DD.MM.1917 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 14 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.12.1916 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | plováky | floats |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1438 kg | 3170 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2102 kg | 4634 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 17,10 m | 56ft 1,23in |
Délka: Length: | 11,40 m | 37ft 4,81in |
Výška: Height: | 4,20 m | 13ft 9,34in |
Plocha křídla: Wing Area: | 68,50 m2 | 737.33 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Benz Bz.IV o výkonu 147 kW/200 k dvoulistá dřevěná vrtule | Benz Bz.IV, power 197 hp two-bladed wooden propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 137 km/h v 0 m | 85.1 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 17-27 min do 2000 m | 17-27 min to 6562 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | ? ft |
Dolet: Range: | 600 km | 372.8 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 1x pohyblivý 7,92mm kulomet | 1x flexible 7,92 mm machine gun |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Rozvinutím FF.33E vznikl FF.39, původně s motorem Daimler D.II o výkonu 119 kW. Sériové troje dostaly motor Benz, kvůli kterému bylo horní křídlo mírně posunuto dopředu, kulomet, a byly označeny jako FF.39c. Na malé sérii byla testována různá rádiová výstroj, pod označením CFT s jednosměrnou vysílačkou, jako CHFT s vysílačkou obousměrnou. | - |
Zdroje: Sources: | Borzutski, Siegfried. Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH. Verlag Markus Burbach, Berlin 1993. ISBN 3-92751-360-1. Kroschel, G. Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4. Gray, Peter, Thetford, Peter. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970. |