Název: Name: | Caproni Ca.32 | |
Originální název: Original Name: | Caproni Ca.32 | |
Kategorie: Category: | bombardovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.08.1915-DD.03.1916 Società per lo sviluppo dell'aviazione in Italia, Vizzola Ticino / | |
Období výroby: Production Period: | DD.08.1915-DD.03.1916 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 162 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 3-4 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1930 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2930 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 22,20 m | |
Délka: Length: | 11,37 m | |
Výška: Height: | 3,84 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 98,00 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 3 | |
Typ: Type: | Fiat A.10 o výkonu 74 kW/100 k dvoulistá dřevěná vrtule | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 120 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 72 min do 3000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 1x pohyblivý kulomet FIAT-Revelli ráže 6,5 mm na přídi 0-1x pohyblivý kulomet FIAT-Revelli ráže 6,5 mm za křídlem 800? kg pum | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Alegi, Gregori. Caproni Ca.3, Windstock Datafile 78. Albatros Productions, Berkhamsted 1999. ISBN 1-902207-17-3. www.avia-it.com www.aereimilitari.org |
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-32-t173575#515295Verze : 0
Aubi
MOD
http://www.airwar.ru/enc/bww1/ca3.html
Období | První světová válka [1914-1918] |
Výrobce | Caproni / Caproni Bergamaschi / Caproni Vizzola |
Typ letounu | Caproni Ca.32 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | Ca.478 |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1915 |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
První sériový letoun. Vnější panely spodního křídla jsou červené a zelené, takže celek tvoří italskou vlajku.
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-32-t173575#515298Verze : 0
Aubi
MOD
http://www.airwar.ru/enc/bww1/ca3.html
Období | První světová válka [1914-1918] |
Výrobce | Caproni / Caproni Bergamaschi / Caproni Vizzola |
Typ letounu | Caproni Ca.32 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | Ca.1254 |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-32-t173575#515299Verze : 0
Aubi
MOD
http://www.airwar.ru/enc/bww1/ca3.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Caproni Ca.32 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-32-t173575#515301Verze : 0
Aubi
MOD
http://www.airwar.ru/enc/bww1/ca3.html
Období | První světová válka [1914-1918] |
Výrobce | Caproni / Caproni Bergamaschi / Caproni Vizzola |
Typ letounu | Caproni Ca.32 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | Ca.479 |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Druhý Ca.1 před převzetím armádou. Ve stroji pózuje sám Gianni Caproni a sottotenente Giulio Laureati. Ca.749 poté sloužil u 1. Caproni squadriglia.
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-32-t173575#515302Verze : 0
Aubi
MOD
www.flyingmachines.ru
Období | První světová válka [1914-1918] |
Výrobce | Caproni / Caproni Bergamaschi / Caproni Vizzola |
Typ letounu | Caproni Ca.32 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | Ca.1138 |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Kolejnice s vozíkem sloužily k vyvážení letadel z hangáru.
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-32-t173575#515312Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.