Název: Name: | Vickers Warwick ASR Mk.I | |
Originální název: Original Name: | Vickers Warwick ASR Mk.I | |
Kategorie: Category: | záchranný letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1943-DD.MM.194R Vickers-Armstrongs (Aircraft) Ltd., Weybridge | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1943-DD.MM.194R od léta | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 205 + 10 (Stage A) upraveno z B Mk.I + 20 (Stage B) upraveno z B Mk.I | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 7 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 12770 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 19595 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 20785 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 29.480 m | |
Délka: Length: | 22.020 m | |
Výška: Height: | 5.640 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 93.46 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 222.395 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Pratt & Whitney R-2800-S1A4-G Double Wasp vzduchem chlazený dvojhvězdicový osmnáctiválec o výkonu 1 379 kW Vrtule: trojlistá kovová s konstantní rychlostí otáček. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 3 523 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 360.5 km/h v 1097 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 241.4 km/h v 1524 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 3.4 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 16.1 min do 3048 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6553 m | |
Dolet: Range: | 37014.9 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | celkem 8x pohyblivý kulomet Browning Mk.II ráže 7,7 mm - 2x přední střelecká věž Frazer-Nash F.N.5 - 2x hřbetní střelecká věž Frazer-Nash F.N.9 - 4x v zadní střelecké věž Frazer-Nash F.N.120. | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | - Záchranné akce na moři, to byl jeden z úkolů, pro které byl zastaralý Warwick B Mk.I upravován a později přímo vyráběn. - V pumovnici byl nesen záchranný člun Mk.IA dlouhý 6,10 m, hmotnost byla 771 kg. Tento člun byl v případě potřeby svržen pomocí tří menších padáků. Později byly zavěšovány větší záchranné čluny Mk.II, tento člun měl délku 9,10 m a vážil 1 633 kg. Mk.II byl svržen pomocí dvou velkých padáků a na moři mohl dopravit deset lidí na vzdálenost 550 km rychlostí 13 km/h. | |
Zdroje: Sources: | L+K 20/72 (Letadla 1939-45) www.jaapteeuwen.com http://www.cofe.ru/avia/V/V-18.htm http://www.airwar.ru/enc/sww2/warwik.html www.britishaircraft.co.uk http://airu.ru/content/view/415/74/ archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Vickers-Warwick-ASR-Mk-I-t64579#230392Verze : 0
Vláďa
MOD
Fotografie Vickers Warvick ASR Mk.I
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Vickers-Warwick-ASR-Mk-I-t64579#230394Verze : 0
Vláďa
MOD
Trojpohledový náčrtek
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Vickers-Warwick-ASR-Mk-I-t64579#230393Verze : 0
Vláďa
MOD
Použité zdroje:
L+K 20/72 (Letadla 1939-45)
www.jaapteeuwen.com
http://www.cofe.ru/avia/V/V-18.htm
http://www.airwar.ru/enc/sww2/warwik.html
www.britishaircraft.co.uk
http://airu.ru/content/view/415/74/
archiv autora
L+K 20/72 (Letadla 1939-45)
www.jaapteeuwen.com
http://www.cofe.ru/avia/V/V-18.htm
http://www.airwar.ru/enc/sww2/warwik.html
www.britishaircraft.co.uk
http://airu.ru/content/view/415/74/
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Vickers-Warwick-ASR-Mk-I-t64579#230395Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.