Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight:
? kg
? lb
Rozpětí: Wingspan:
5,72 m
18ft 9,19in
Délka: Length:
8,38 m
27ft 5,92in
Výška: Height:
1,42 m
4ft 7,9in
Plocha křídla: Wing Area:
? m2
? ft2
Plošné zatížení: Wing Loading:
? kg/m2
? lb/ft2
Pohon: Propulsion:
Kategorie: Category:
pulzační
pulse-jet
Počet motorů: Number of Engines:
1
Typ: Type:
Argus 109-014 o tahu 3,43 kN
Argus 109-014, thrust 772 lb
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity:
?
?
Výkony: Performance:
Maximální rychlost: Maximum Speed:
~650 km/h v ? m
~405 mph in ? ft
Cestovní rychlost: Cruise Speed:
? km/h v ? m
? mph in ? ft
Rychlost stoupání: Climb Rate:
? m/s
? ft/min
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to:
? min do ? m
? min to ? ft
Operační dostup: Service Ceiling:
? m
? ft
Dolet: Range:
? km
? mi
Maximální dolet: Maximum Range:
? km
? mi
Výzbroj: Armament:
-
-
Uživatelské státy: User States:
-
-
Poznámka: Note:
-
-
Zdroje: Sources:
Myhra, David. Fieseler Fi 103R: An Illustrated Series on Germany's Experimental Aircraft of World War II. Schiffer Publishing, Atglen 2001. ISBN 0-7643-1398-3. Smith, J. R.; Kay, Anthony L. German Aircraft of the Second World War. Conway Maritime Press, London 1972. ISBN 8-5177-836-4.
URL : https://www.valka.cz/Fieseler-Fi-103-R-IV-t17467#530720
Verze : 0
Projekt byl opuštěn hned v začátku přímé realizace poté co bylo zjištěno že pilot tohoto "letounu nemá šanci na záchranu (ze stísněného kokpitu nebylo možno se ve vzduchu dostat) a i letové vlastnosti byly mizerné. Navíc poměrně pomalá střela byla neschopna obrany před stíhači nepřítele.
URL : https://www.valka.cz/Fieseler-Fi-103-R-IV-t17467#63956
Verze : 0
Reklama
Dle mě dostupných zdrojů existovaly čtyři varianty Reichenbergu:
Reichenberg I: jednomístná cvičná verze, bez motoru s přistávací lyží
Reichenberg II: stejně jako verze I., ale s kabinou pro instruktora (zdvojené řízení)
Reichenberg III: jednomístná cvičná verze s instalovaným motorem, přístávací lyže
Reichenberg IV: jednomístná bojová verze bez přistávací lyže s 800 kg výbušniny
URL : https://www.valka.cz/Fieseler-Fi-103-R-IV-t17467#104622
Verze : 0
Fi 103 Reichenberg IV:
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
-
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
URL : https://www.valka.cz/Fieseler-Fi-103-R-IV-t17467#63948
Verze : 0
...
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
-
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
URL : https://www.valka.cz/Fieseler-Fi-103-R-IV-t17467#104509
Verze : 0
Reklama
.....
Období
-
Výrobce
-
Typ letounu
-
Kamufláž
-
Země
-
Pilot
-
Výrobní číslo
-
Sériové / evidenční číslo
-
Taktické označení / imatrikulace
-
Jméno stroje
-
Jednotka
-
Základna
-
Datum (DD.MM.RRRR)
-
Autor
-
Velikost při 300 DPI
-
Zveřejněno s laskavým svolením autora
-
Web autora
-
URL : https://www.valka.cz/Fieseler-Fi-103-R-IV-t17467#104510
Verze : 0
Diskuse
Pripravených bolo okolo 30 dobrovoľníkov z radov Zbraní SS zo Skorzenyho jednotiek a 60 pilotov Luftwaffe. Skôr ako sa mal začať výcvik na cvičných verziách,bolo vplyvom názorov dôstojníkov na Ministerstve letectva zabránené v jeho započatí. Vyšiel zákaz prideliť letecký benzín pre cvičné motorové verzie R III a definitívne svojim vplyvom a názormi pomohol ukončiť tento samovražedný plán i nový veliteľ KG 200 Obestleutnat Werner Baumbach (veliteľ jednotky, v réžii ktorej mal prebehnúť výcvik a nasadenie R IV). Uschované stroje sa v rámci operácie "Paperclip" našli na konci vojny v úkryte neďaleko Dahlenburgu v oblasti Hamburgu.
URL : https://www.valka.cz/Fieseler-Fi-103-R-IV-t17467#104625
Verze : 0
Přidejte se k nám
Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady.
Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.