Název: Name: | Isotta-Fraschini Mgebrov | Isotta-Fraschini Mgebrov |
Originální název: Original Name: | Изотта-Фраскини-Мгебров | |
Výrobce: Producer: | podvozek / chassis: Isotta Fraschini, Miláno panceřování / armour: Ižorský admiralitní a mechanický závod, Kolpino | |
Období výroby: Production Period: | DD.09.1915-DD.05.1916 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.05.1916 | |
Osádka: Crew: | 4-5 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 4 x 2 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | - kg | - lb |
Užitečné zatížení: Payload: | - kg | - lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 5088 kg | 11217 lb |
Celková délka: Overall Length: | 6520 mm | 21ft 4,68in |
Celková šířka: Overall Width: | 2800 mm | 9ft 2,23in |
Celková výška: Overall Height: | 2820 mm | 9ft 3,01in |
Světlá výška: Ground Clearance: | - mm | - |
Rozvor: Wheelbase: | mm | |
Rozchod: Track: | mm - | - |
Brzdová soustava: Braking System: | mechanická | mechanical |
Elektrický systém: Electrical System: | - | - |
Pneumatiky: Tyres: | - | |
Pancéřování: Armour: | nýtované - čelo, bok, záď - 7 mm - strop - 4 mm | riveted - front, side, rear - 0.25 in - top - 0.15 in |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Isotta Fraschini typo KM, benzínový čtyřválec o objemu 7 200 ccm, vodou chlazený, 120k | Isotta Fraschini typo KM, gasoline, water-cooled four-cylinder, swept volume 7 200 ccm, 120 hp |
Převodovka: Gearbox: | - | - |
Spojka: Clutch: | - | - |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | - l | - Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 65 km/h | 40.4 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | - km/h | - mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | - l/100 km | - mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | - km | - mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | - km | - mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | ° / ° | |
Svah: Gradient: | - ° | - % |
Boční náklon: Side Slope: | - ° | - % |
Překročivost: Trench Crossing: | - m | - |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | - m | - |
Brodivost: Fording Depth: | - m | - |
Výzbroj: Armament: | 2x Maxim vz. 1910, 7,62 mm | 2x Maxim M 1910, 7,62 mm |
Uživatelské státy: User States: | | Russia USSR |
Poznámka: Note: | vozidlo postaveno na podvozku vozidla Isotta Fraschini Tipo KM | - |
Zdroje: Sources: | Barjatinskij M.B., Kolomiec M.V.: Broněautomobili russkoj armii 1906-1917 gg., Technika moloděži, Moskva 2000 Kolomiec M.V.: Broňa russkoj armii. Broněavtomobili a broněpojezda v pěrvoj mirovoj vojně, Jauza, Moskva 2008 http://www.motorbase.com/ |