Main Menu
User Menu

FIN - BT-42 (114mm samohybné dělo)

     
Název:
Name:
BT-42
Originální název:
Original Name:
BT-42
Kategorie:
Category:
samohybné dělo
Výrobce:
Producer:
Valtion Tykkitehdas (VTT), Jyväskylä
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1942-DD.MM.1943
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
18
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.1942
Osádka:
Crew:
3
Technické údaje:
Technical Data:
 
Bojová hmotnost:
Combat Weight:
15000 kg
Celková délka:
Overall Length:
5690 mm
Celková šířka:
Overall Width:
2108 mm
Celková výška:
Overall Height:
2210 mm
Světlá výška:
Ground Clearance:
? mm
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
M-17T
Výkon:
Power:
370 kW při ot/min
Převodové ústrojí:
Transmission:
?
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
53 km/h
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
375 km
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Svah:
Gradient:
? °
Boční náklon:
Side Slope:
? °
Překročivost:
Trench Crossing:
? m
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
? m
Brodivost:
Fording Depth:
? m
Výzbroj:
Armament:
 
Hlavní:
Main:
114,3mm houfnice 114 Psv.H/18 (Q.F. 4,5in howitzer Mark II)
Vedlejší:
Secondary:
-
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
-
Zdroje:
Sources:
https://en.wikipedia.org/wiki/BT-42
URL : https://www.valka.cz/FIN-BT-42-114mm-samohybne-delo-t168853#505823Verze : 1
MOD
.
FIN - BT-42 (114mm samohybné dělo) - BT-42 v typické třítónové kamufláži tvořené nepravidelnými plochami zelené, hnědé a světle šedé či modrošedé barvy. Na bocích věže byl výsostný znak - hakaristi.

BT-42 v typické třítónové kamufláži tvořené nepravidelnými plochami zelené, hnědé a světle šedé či modrošedé barvy. Na bocích věže byl výsostný znak - hakaristi.
Zveřejněno s laskavým svolením autora

URL : https://www.valka.cz/FIN-BT-42-114mm-samohybne-delo-t168853#505779Verze : 0
MOD
Diskuse
Podle mých informací (V.R.Kotelnikov: Historie motoru M-17, biografie A.A. Mikulina na https://militera.lib.ru/ nebo ruské zdroje o BT-7 - Kolomiec, Barjatinskij, oba Pavlovové, příp. Mikulin na olymp.aviaschool.net)

nemá Mikulin s motorem M-17, jeho názvem a jeho úpravami nic společného.

V SSSR na úpravách a vedení výroby M-17 ( BMW VIa,b ) pracovala částečně německá partička ze závodu č.26 v Rybinsku. V létech rozběhu výroby a výroby německé licence (cca 5 let)se Mikulin "pral" s funkčností M-34 (AM-34, GM-34), který měl M-17 nahradit.



Výroba BT-42 probíhala ve Valtion Tykkitehdas (VTT) v Jyväskylä (Státní dělový závod), viz např. https://tankfront.ru/finland/tv_finland/09.html.
URL : https://www.valka.cz/FIN-BT-42-114mm-samohybne-delo-t168853#505863Verze : 0
MOD