Název: Name: | Aiči F1A1 10-Ši (1. prototyp) | |
Originální název: Original Name: | 一〇試水上観測機 | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1936-DD.MM.1936 Aichi Watch and Electric Machinery, Ltd., Nagoya / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1936-DD.MM.1936 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.06.1936 1. prototyp / First prototype DD.09.1936 2. prototyp / Second prototype | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | plováky | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1400 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2100 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 2380 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 11,000 m | |
Délka: Length: | 9,300 m | |
Výška: Height: | 4,100 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 28,00 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 75,00 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Nakadžima Hikari 1 vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec o vzletovém výkonu 603 kW (820 k), maximální výkon 603 kW (820 k) při 2 150 ot/min v h= 3 400 m a trvalý výkon 485 kW (660 k) při 1 950 ot/min v h= 3 500 m. Vrtule dvoulistá kovová s nastavitelným úhlem náběhu o průměru 2 896 mm | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 394 km/h v 3500 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 185 km/h v 3000 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 4,45 min do 3000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 9275 m | |
Dolet: Range: | 1450 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný kulomet Type 97 ráže 7,69 mm 1x pohyblivý kulomet Type 92 ráže 7,69 mm | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | Letová vytrvalost: 8,5 h Letoun byl méně úspěšným konkurentem vítěznému Mitsubishi F1M1 v soutěži o námořní pozorovací letoun. Oba stroje vznikly na základě technických specifikací 10-Shi | |
Zdroje: Sources: | Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, tiel 2, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05 Famous Airplanes of the World, Imperial Japanese Navy Reconnaissance, No. 47, Bunrindo Co. Ltd., rok 1994/7, ISBN4-89319-044-X www.geocities.co.jp archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Aici-F1A1-10-Si-1-prototyp-t30612#110892Verze : 0
Trojpohledový náčrtek
2x bokorys zakryté a otevřené střeliště zde s kolovým podvozkem
2x bokorys zakryté a otevřené střeliště zde s kolovým podvozkem
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Aici-F1A1-10-Si-1-prototyp-t30612#110894Verze : 1
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.