Název: Name: | Reggiane Re.2006 | |
Originální název: Original Name: | Reggiane Re.2006 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1943-DD.09.1943 Reggiane Officine Meccaniche Italiane SpA, Reggio Emilia / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1943-DD.09.1943 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 prototyp (MM.540) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2960 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 3950 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 11,000 m | |
Délka: Length: | 9,730 m | |
Výška: Height: | 3,150 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 20,40 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 193,63 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Daimler-Benz DB 603A, kapalinou chlazený invertní dvanáctiválec s válci do V o výkonu 1 287 kW (1 750 k). Vrtule trojlistá VDM s konstantní rychlostí otáček o průměru 3 050 mm. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 750 km/h v 7200 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 648 km/h v 5700 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 17,0 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 12192 m | |
Dolet: Range: | 1100 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 1x pevný kanón MG 151/20 ráže 20 mm v ose vrtule se 150 náboji, 2x pevný kanón MG 151/20 ráže 20 mm v křídlech s 200 náboji na hlaveň a 2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm nad motorem s 350 náboji na hlaveň. Pumový náklad: ? | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | Stíhací Reggiane Re.2006 se měl podle původních plánů vyrábět souběžně s Re.2005. Práce na projektu letounu byly zahájeny kuncem roku 1942 inženýrem Allesandrem Bartelletim. Samotná stavba prototypu byly zahájena na samém počátku roku 1943. Největší zdržení způsobila nedostupnost německého motoru DB 603A. Za další zdržení mohl spojenecký nálet na továrnu Reggiane. Rozestavěný prototyp byl převezen do tělocvičny v obci Correggio, kde byl pomalu dokončován. V době kapitulace Itálie (8. 9. 1943) byl prototyp těsně před dokončením, nebo právě dokončen. Jisté je, že nebyl nikdy zalétán a tak jsou všechny údaje pouze vypočtené. | |
Zdroje: Sources: | www.stormomagazine.com http://it.wikipedia.org/wiki/Reggiane_Re.2006 http://www.airwar.ru/enc/fww2/re2006.html archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Reggiane-Re-2006-t107831#383432Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.