Název: Name: | Proto-SET-2 | Proto-SET-2 |
Originální název: Original Name: | Proto-SET-2 | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | reconnaissance/scout aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1927-DD.MM.1927 Societatea pentru exploatări tehnice, Bukuresti | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1927-DD.MM.1927 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1220 kg | 2690 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2020 kg | 4453 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 13,40 m | 43ft 11,55in |
Délka: Length: | 8,60 m | 28ft 2,57in |
Výška: Height: | 3,40 m | 11ft 1,86in |
Plocha křídla: Wing Area: | 45,00 m2 | 484.38 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Lorraine-Dietrich o výkonu 331 kW/450 k | Lorraine-Dietrich, power 444 hp |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 222 km/h v ? m | 137.9 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 10 min do 3000 m | 10 min to 9843 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 7000 m | 22966 ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | žádná, počítalo se s pohyblivým kulometem v zadní kabině | none, proposed flexible machine gun |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | Letoun navrhli Major S. Protopopescu a G. Zamfirescu pro letecké konstrukční oddělení firmy S.E.T., které krátce před tím Zamfirescu založil. Podnik poté vyrobil dva prototypy letounu, jeden pro letové a druhý pro statické testy. Letový prototyp byl však během zkoušek zničen, když došlo během letu k požáru motoru. Pilot stačil s letounem přistát a opustit ho dříve, než celý shořel. Ačkoliv úvodní testy prokázaly dobré vlastnosti letounu, ve vývoji se dále nepokračovalo. | - |
Zdroje: Sources: | Gudju I. a kol.: Romanian Aeronautical Constructions 1905-1974 |