Název: Name: | M32B1 | M32B1 |
Originální název: Original Name: | M32B1 | |
Kategorie: Category: | vyprošťovací vozidlo | recovery vehicle |
Výrobce: Producer: | Pressed Steel Car Co. Federal Machine and Welder Co. Baldwin Locomotive Works | |
Období výroby: Production Period: | DD.12.1943-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1055 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR ? | |
Osádka: Crew: | 4 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Bojová hmotnost: Combat Weight: | 28123 kg | 62000 lb |
Celková délka: Overall Length: | 5823 mm | 19ft 1,25in |
Celková šířka: Overall Width: | 2616 mm | 8ft 7in |
Celková výška: Overall Height: | 2646 mm | 8ft 8,1875in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 435 mm | 17,125in |
Pancéřování: Armour: | Odlievaná korba: - vrchná predná časť: 51 mm - spodná predná časť: 38 - 51 mm - boky: 38 mm - zozadu: 25 - 38 mmn - zvrchu: 19 mm - dno: 13 mm Veža: - spredu: 32 mm - zboku a zozadu: 32 mm - | Cast Hull: - Front, upper: 2in - Front, lower: 1,5 - 2in - Sides: 1,5in - Rear: 1 - 1,5in - Top: 0,75in - Bottom: 0,5in Turret: - Front: 1,25in - Sides and rear: 1,25in |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Continental R-975-C1 | Continental R-975-C1 |
Výkon: Power: | 263.2 kW při 2400 ot/min | 353 bhp at 2400 rpm |
Převodové ústrojí: Transmission: | synchronizovaná převodovka počet rychlostí: 5+1 | synchromesh gearbox number of gears: 5+1 |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 38.6 km/h | 24 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 193.1 km | 120 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Svah: Gradient: | 27 ° ° | 60 % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | 1.88 m | 6ft 2in |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0.61 m | 24in |
Brodivost: Fording Depth: | 1.22 m | 48in |
Nástavba: Superstructure: | - Naviják s ťahom 27216 kg inštalovaný na podlahe za pozíciou vodiča - výložník v tvare A s dĺžkou 5,49 m upevnený na bokoch prednej časti vozidla | - 60,000 pound winch installed on the floor directly in the back of driver - boom of the "A" frame type aproximately 18 ft long mounted on forward sides of teh sponsons and pivoted |
Výzbroj: Armament: | 1 x guľomet calibru .50 M2HB na kruhovej lafete M49 na veži 1 x 81mm mínomet M1 (na prednej časti trupu v držiaku bez podstavy) 1 x guľomet M1919A4 kalibru .30 v guľovej lafete v čele trupu | 1 x cal. .50 machine gun M2HB on ring mount M49 on turret 1 x 81-mm mortar M1 (on front plate of the hull in mortar mount w/o base plate) 1 x cal. .30 machine gun M1919A4 in bow |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Vyprošťovací tank na podvozku stredného tanku M4A1. Objem palivových nádrží 662,45 l Rádiostanica: SCR-528, 538 (náhrada prijímača BC-603), SCR-610 alebo British 19 | Tank recovery vehicle based on medium tank M4A1. Fuel capacity: 175 gal Radio: SCR-528, SCR-538 (less radio receiver BC-603), SCR-610 or British 19 |
Zdroje: Sources: | Catalogue of standart ordnance items, second editions 1944, vol. 1 Tank and Automotive; Office of the Chief of Ordnance Technical Division, Washington D.C.; 1 june 1945 http://afvdb.50megs.com/usa/trvm32.html |