XM147 Super Duck
US Army se znažila v padesátých letech najít náhradu za DUKW 353.
Vozidlo používalo většinu komponentů z původního "Duck" ale bylo vybaveno novým motorem, automatickou převodovkou Allison CTP-4, širšími pneumatikami 12,5x20, dvojicí pětilistých lodních šroubů a mělo vyšší příď. Zkoušky probíhaly v Monterey v Kalifornii v červnu 1953. Vozidlo bylo zalito vodou a potopilo se. Po jeho vylovení a opravě pokračovaly zkoušky od března 1954 v Aberdeen Proving Ground.
Do výzbroje zavedeno nebylo.
US Army se znažila v padesátých letech najít náhradu za DUKW 353.
Vozidlo používalo většinu komponentů z původního "Duck" ale bylo vybaveno novým motorem, automatickou převodovkou Allison CTP-4, širšími pneumatikami 12,5x20, dvojicí pětilistých lodních šroubů a mělo vyšší příď. Zkoušky probíhaly v Monterey v Kalifornii v červnu 1953. Vozidlo bylo zalito vodou a potopilo se. Po jeho vylovení a opravě pokračovaly zkoušky od března 1954 v Aberdeen Proving Ground.
Do výzbroje zavedeno nebylo.