Název: Name: | Varan | |
Originální název: Original Name: | Варан | |
Kategorie: Category: | kolový obrněný transportér | |
Výrobce: Producer: | Výzkumná a výrobní společnost "Techimpex" Науково-виробнича компанія "Техімпекс" / Research and Production Company Techimpex, | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 prototyp / prototype | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.2015 | |
Osádka: Crew: | 2 - 3 | |
Přepravní kapacita: Seating Capacity: | 7 - 8 osob / troops | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Bojová hmotnost: Combat Weight: | prototyp 12500 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 7500 mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 2800 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 2650 mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | 475 mm | |
Pancéřování: Armour: | ocel ... mm | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | naftový motor Deuz | |
Výkon: Power: | 235 kW při ? ot/min | |
Převodové ústrojí: Transmission: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 110 km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 750 km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Svah: Gradient: | ... | |
Boční náklon: Side Slope: | ... | |
Překročivost: Trench Crossing: | 2 m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,6 m | |
Brodivost: Fording Depth: | plave 10 km/h | |
Výzbroj: Armament: | 14,5mm KPVT, 7,62mm PKT, PTŘS "Barjer" | |
Uživatelské státy: User States: | Ukrajina | |
Poznámka: Note: | Vozidlo bylo poprvé představeno v Kyjevě na výstavě "Zbroja ta Bezpeka 2015". | |
Zdroje: Sources: | defence-ua.com intvua.com voenprom.info www.milnavigator.com www.autocentre.ua |
URL : https://www.valka.cz/Varan-8x8-kolovy-obrneny-transporter-t194896#561288Verze : 0
Jiří Tintěra
MOD
Varan (kolový obrněný transportér 8x8)
Ukrajinská firma Techimpex využila poznatků ze spolupráce s firmou Steit Group při vývoji šestikolové transportéru k vývoji nového osmikolového transportéru na podvozku BTR-70.
Zdroj
defence-ua.com
intvua.com
voenprom.info
www.milnavigator.com
www.autocentre.ua
Představa návrhářů, foto via Defense Express.
Prototyp osmikolového Varana, foto z roku 2015 via Defense Express.
Prototyp osmikolového Varana, foto z roku 2015 via Defense Express.
Prototyp osmikolového Varana, foto z roku 2015 via Defense Express.
Srovnání rozměrů KOT Varan s BTR-40, foto via Autocentre.
Ukrajinská firma Techimpex využila poznatků ze spolupráce s firmou Steit Group při vývoji šestikolové transportéru k vývoji nového osmikolového transportéru na podvozku BTR-70.
Zdroj
defence-ua.com
intvua.com
voenprom.info
www.milnavigator.com
www.autocentre.ua
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Představa návrhářů, foto via Defense Express.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Prototyp osmikolového Varana, foto z roku 2015 via Defense Express.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Prototyp osmikolového Varana, foto z roku 2015 via Defense Express.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Prototyp osmikolového Varana, foto z roku 2015 via Defense Express.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Srovnání rozměrů KOT Varan s BTR-40, foto via Autocentre.
URL : https://www.valka.cz/Varan-8x8-kolovy-obrneny-transporter-t194896#561289Verze : 2
Jiří Tintěra
MOD
Reklama
Model KOT Varan 3
Na letošní kyjevské výstavě "Zbroja ta Bezpeka" představila brodská firma Techimpex model kolového obrněného transportéru Varan-3 u kterého se předpokládá použití slovenské bezosádkové věže Turra-30.
Poznámka pod čarou
Internetový server: Defence blog tuto informaci trochu pomotal, když informoval o maketě vozidla Varan-30 i když je možné, že se jedná o písařskou chybu.
Zdroj
defence-blog.com
wartime.org.ua
Foto Evžena Charčenka.
Na letošní kyjevské výstavě "Zbroja ta Bezpeka" představila brodská firma Techimpex model kolového obrněného transportéru Varan-3 u kterého se předpokládá použití slovenské bezosádkové věže Turra-30.
Poznámka pod čarou
Internetový server: Defence blog tuto informaci trochu pomotal, když informoval o maketě vozidla Varan-30 i když je možné, že se jedná o písařskou chybu.
Zdroj
defence-blog.com
wartime.org.ua
Období | - |
Typ stroje | Varan 8x8 (kolový obrněný transportér) |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Foto Evžena Charčenka.
URL : https://www.valka.cz/Varan-8x8-kolovy-obrneny-transporter-t194896#561290Verze : 2
Jiří Tintěra
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.