Tento systém "IFF" byl hned ve výrobě montován u letounů používaných v čs. letectvu počínaje typy MiG-21F a Su-7BM.
Protože se kolem r. 1960/61 zřídilo společné velení PVOS v rámci celé Varšavské smlouvy, bylo nařízeno upravit na tento systém i ostatní používané vojenské letouny "starších" typů (z proudových na př. MiG-15, MiG-17, MiG-19, Il-28).
Jako př. "vývoje" viz MiG-17PF tr. č. 1015
Letoun s SRO-2 je na "barevné" fotografii z L+K a fotkách z opraven.
Předpis ČSLA:
Let-28-12/1 a Let-28-12/2 r. 1962 Palubní radiolokační odpovídač SRO-2.Technický popis a pokyny pro provoz.
Protože se kolem r. 1960/61 zřídilo společné velení PVOS v rámci celé Varšavské smlouvy, bylo nařízeno upravit na tento systém i ostatní používané vojenské letouny "starších" typů (z proudových na př. MiG-15, MiG-17, MiG-19, Il-28).
Jako př. "vývoje" viz MiG-17PF tr. č. 1015
Letoun s SRO-2 je na "barevné" fotografii z L+K a fotkách z opraven.
Předpis ČSLA:
Let-28-12/1 a Let-28-12/2 r. 1962 Palubní radiolokační odpovídač SRO-2.Technický popis a pokyny pro provoz.
URL : https://www.valka.cz/SOV-SRO-2-t83945#336412Verze : 0
Reklama
Trochu podrobnejšie je systém popísaný tu:
forum.presscont.eu
forum.presscont.eu
URL : https://www.valka.cz/SOV-SRO-2-t83945#467048Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.