Název: Name: | Nakadžima Ha-115-II | |
Originální název: Original Name: | 中島 ハ115 (ハ35-23. NK1G) | |
Kategorie: Category: | hvězdicový motor | |
Výrobce: Producer: | 中島飛行機株式会社, Nakajima Hikōki Kabushiki Kaisha, Musashi | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1941-DD.MM.1944 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 30233 total (all versions Navy Sakae and Army Ha-25 - Ha-115) | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR | |
Použití: Use: | Nakajima Ki-43-IIa, Ki-43-IIb | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 14 | |
Hmotnost: Weight: | 590 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 1470 mm | |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | 1150 mm | |
Celková výška: Overall Height: | - mm | |
Vrtání: Bore: | 130 mm | |
Zdvih: Stroke: | 150 mm | |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 27,9 l | |
Palivo: Fuel: | benzín s oktanovým číslem 92 | |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | Dvojité karburatory s automatickým poměrem směšování v závislodti na stupni plnění. | |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | 7,1 : 1 | |
Plnění válců: Mixture Charging: | přeplňování jednostupňovým dvourychlostním kompresorem | |
Chlazení: Cooling: | vzduchem | |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 831 kW při 2800 ot/min | |
Poznámka: Note: | Výkon vzletový: 831 kW (1 130 k) při 2 800 ot/min a plnícím tlaku +300 mmHg (0,4 barů). Bojový výkon: I. převod. stupeň kompresoru: 846 kW (1 150 k) při 2 700 ot/min při plnícím tlaku +200 mmHg (0,267 barů) v h= 2 800 m. II. převod. stupeň kompresoru: 728 kW (990 k) při 2 700 ot/min při plnícím tlaku +200 mmHg (0,267 barů) h= 5 600 m. Ventilový rozvod: OHV, jeden sací a jeden výfukový na válec. | |
Zdroje: Sources: | René J. Francillon Ph.D., Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, Annapolis Maryland, Reprinted 1990, ISBN-0-87021-313-X www.ne.jp home.f04.itscom.net www.enginehistory.org |
URL : https://www.valka.cz/Ha-115-Ha-35-23-t68947#242322Verze : 0
Vláďa
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.