Název: Name: | TRM-B-49 | TRM-B-49 |
Originální název: Original Name: | ТРМ-Б-49 | |
Kategorie: Category: | tanková opravárenská dielňa | tank repair workshop |
Výrobce: Producer: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR ?, ? | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR | |
Obsluha: Crew: | ? | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Podvozek: Chassis: | ZIS-151 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | ? kg | ? lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | ? kg | ? lb |
Celková délka: Overall Length: | ? mm | ? |
Celková šířka: Overall Width: | ? mm | ? |
Celková výška: Overall Height: | ? mm | ? |
Světlá výška: Ground Clearance: | 260 mm | 10 ¼ in |
Rozvor: Wheelbase: | ? mm | |
Rozchod: Track: | 1590 mm - 1. 1720 mm - 2. a 3. | 62 ⅝ in - 1st 67 ¾ in - 2nd and 3rd |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | ZIS-121 (vodou chladený zážihový 6-valec objemu 5.555 cm3, 92 k pri 2.600 ot/min) | ZIS-121 (6 cyl., gasoline, water cooled, 5.555 ccm, 90,74 HP/2.600 rpm) |
Převodovka: Gearbox: | 5+1 | 5+1 |
Spojka: Clutch: | suchá, dvojkotúčová | dry, double disc |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 300 l | 65.99 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 60 km/h | 37 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | ? mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | ? km | ? mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | ? ° / ? ° | |
Svah: Gradient: | 28 ° | 62 % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? |
Brodivost: Fording Depth: | 0,8 m | 31 in |
Nástavba: Superstructure: | skriňová | closet |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | ZIS-151 Tankist 1/1952 Tankista 4/1952 |