S-65 Stalinec
Původně šlo o vývoj z S-60, a traktor měl být původně zemědělským, většina výroby ale běžela pro RA, byla vyráběna verze jak s kabinou tak bez ní. Traktor byl použit k tahu středních děl nebo i těžkých pokud byly spřaženy dva nebo více strojů. Vzhledem k pomalosti bylo mnoho strojů ukořistěno němci, kteří je používali v pomocné službě.
Výrobce : ČTZ
Období výroby : 1937 - 1941
Celková výroba : 37626
Motor : dieselový motor M-17, čtyřtaktní čtyřválec 75hp/850rpm, o objemu 13541cm3
Startovací motor : V-20 benzinový čtyřtaktní dvouválec 1356 cm3, 20ks/2200ot/min,
Délka: 4086 mm,
Šířka : 2416 mm,
Výška : 2803 mm
Délka pásu : 1823mm
Šíře pásu : 500 mm
Výše nad terénem : 405mm
Převodovka : 3 rychlosti vpřed +1vzad
Hnací kolo vzadu
Mechanické brzdy
Váha : 11200 kg
Minimální/maximální rychlost :
Vpřed : 3,60/6,95 km/h,
Kapacita nádrže : 300 l nafta, 7,5 l benin (na startování)
http://www.avtomash.ru/pred/muzei_t/c60.htm
Původně šlo o vývoj z S-60, a traktor měl být původně zemědělským, většina výroby ale běžela pro RA, byla vyráběna verze jak s kabinou tak bez ní. Traktor byl použit k tahu středních děl nebo i těžkých pokud byly spřaženy dva nebo více strojů. Vzhledem k pomalosti bylo mnoho strojů ukořistěno němci, kteří je používali v pomocné službě.
Výrobce : ČTZ
Období výroby : 1937 - 1941
Celková výroba : 37626
Motor : dieselový motor M-17, čtyřtaktní čtyřválec 75hp/850rpm, o objemu 13541cm3
Startovací motor : V-20 benzinový čtyřtaktní dvouválec 1356 cm3, 20ks/2200ot/min,
Délka: 4086 mm,
Šířka : 2416 mm,
Výška : 2803 mm
Délka pásu : 1823mm
Šíře pásu : 500 mm
Výše nad terénem : 405mm
Převodovka : 3 rychlosti vpřed +1vzad
Hnací kolo vzadu
Mechanické brzdy
Váha : 11200 kg
Minimální/maximální rychlost :
Vpřed : 3,60/6,95 km/h,
Kapacita nádrže : 300 l nafta, 7,5 l benin (na startování)