Název: Name: | ASU-57 | ASU-57 |
Originální název: Original Name: | АСУ-57 | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1950-DD.MM.1962 Mytiščinský strojírenský závod, Mytišči | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1950-DD.MM.1962 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 400+ | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 3 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Bojová hmotnost: Combat Weight: | 3350 kg | 7385 lb |
Celková délka: Overall Length: | 57501) mm | 18 ft 10 ⅜ in 1) |
Celková šířka: Overall Width: | 2086 mm | 6 ft 10 ⅛ in |
Celková výška: Overall Height: | 1460 mm | 4 ft 9 ½ in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 300 mm | 11 ¾ in |
Pancéřování: Armour: | Čelní - 6 mm Boky - 4 m Zadní - 6 mm (dural) | Front - 0.24 in Sides - 0.16 in Rear - 0.24 in (duralumin) |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | M-20E | M-20E |
Výkon: Power: | 40,5 kW při 3600 ot/min | 54.3 bhp at 3600 rpm |
Převodové ústrojí: Transmission: | mechanické, 4+1 | mechanical, 4+1 |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 45 km/h | 28 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | 25 km/h | 16 mph |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 250 km | 155 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Svah: Gradient: | 30 ° | 67 % |
Boční náklon: Side Slope: | 24 ° | 53 % |
Překročivost: Trench Crossing: | 1,40 m | 55 in |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,70 m | 28 in |
Brodivost: Fording Depth: | 0,50 m | 20 in |
Výzbroj: Armament: | ||
Hlavní: Main: | kanon Č-51 nebo Č-51M ráže 57 m, 30 nábojů | 57 mm gun Ch-51 or Ch-51M, 30 rounds |
Vedlejší: Secondary: | AK-47 ráže 7,92 mm | 7.92 mm AK-47 |
Uživatelské státy: User States: | ? | ? |
Poznámka: Note: | 1) korba 4380 mm | 1) hull 14 ft 4 ⅜ in |
Zdroje: Sources: | Руководство по материальной части и эксплуатации авиадесантной артиллерийской самоходной установки АСУ-57. Военное издательство Министерства обороны СССР, Москва 1962. Солянкин, А.Г; Желтов, И.Г.; Кудряшов К.Н. Отечественные бронированные машины. XX век. 1946-1965. Цейхгауз, Москва 2010. ISBN: 978-9771-0106-6. https://ru.wikipedia.org/wiki/АСУ-57 |
SOV - ASU-57
ASU-57
АСУ-57
ASU-57 na výsadkové plošině
(ATOM)
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
(ATOM)
legion.wplus.net в экспозиции ЦМВС, Москва
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Diskuse
Chtel jsem se zeptat, jak to bylo s nasazenim tohoto prostredku v CSLA. Existuji videa ze cviceni Vltava 1966, kde je videt vysadkare CSLA, jak uzivaji tento stroj pri akci i na prehlidce. Zajimalo by mne, zda byly prideleny trvale a v jakem asi meritku, ci to bylo jen zapujceni na dobu cviceni?
http://www.youtube.com/watch?v=r0k3RXxBHW0
forum.csla.cz
Podobna problematika se tyka i prostredku ASU-85.
http://www.youtube.com/watch?v=r0k3RXxBHW0
forum.csla.cz
Podobna problematika se tyka i prostredku ASU-85.
Na fóre clsa.cz je o cvičení Vltava 1966 článok, kde sa píše
Citace :
...Sestavu brigády doplňoval oddíl samohybných protitankových děl sovětské armády se dvěma bateriemi. První byla vyzbrojena “ samohybkami ″ ASU-57 vysazovanými na padácích a druhá těžším typem SU -85, ty byly přepravovány letecky na palubě letounů AN - 12....