6-kolový nákladní automobil typ 94
Předválečné japonské civilní vozy byly málo výkonné, že IJA nepřijala do armádní výzbroje. Protože však IJA dlouhodobě podporovala soukromé automobilové společnosti zadala jim vývoj nového šestikolového automobilu pro výhradně vojenské využití. Výsledkem vývoje byl spolehlivý Type 94 s vynikajícím průchodivostí terénem, vyráběný ve velkých počtech a používaný až do konce WWII.
Zdroj
http://www3.plala.or.jp/takihome/truck94.htm
Zahájení výroby | 1934 | |
Hmotnost | 5,3 t | |
Rozměry délka | 5,4 | |
šířka | 1,9 | |
výška | 2,2(h) m | |
Rychlost (max) | 60 km/h | |
Motory | Benzínový (Ko Model) 70 PS Diesel (Otsu Model) 70 PS | |
Nosnost | 1,5 t | |
Výrobce | Isuzu |
Předválečné japonské civilní vozy byly málo výkonné, že IJA nepřijala do armádní výzbroje. Protože však IJA dlouhodobě podporovala soukromé automobilové společnosti zadala jim vývoj nového šestikolového automobilu pro výhradně vojenské využití. Výsledkem vývoje byl spolehlivý Type 94 s vynikajícím průchodivostí terénem, vyráběný ve velkých počtech a používaný až do konce WWII.
Zdroj
http://www3.plala.or.jp/takihome/truck94.htm
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |