AMX TRACTEUR C
projekt
TTD
hmotnost: 140 tun
délka: 9,37 metru
šířka: 3 metry
výška: 3,26 metru
osádka: 6
motor: 2x benzinový
palivo: benzin (1200 dm3)
Projekt z podzimu 1939. Nejspíše stroj s podobným určením jako konkurenční ARL a FCM F1 - tedy těžký průlomový tank. Opět vícevěžové provedení. Ve předu byla hlavní věž (105 mm), v zadu stroje pomocná věž (75 mm). Z této věže nebylo možno střílet přes první věž (jako třeba u podobných výcevěžových konstrukcí jako FCM F1, či sovětských T-28 nebo T-35). Což se ale projevilo pozitivně na výšce stroje a ten byl zhruba o 35 cm nižší jako ARL a více jak 80 cm proti FCM F1.
Stroj měl mít snad benzino-elektrický pohon - podobně jako konstrukce prof. Porscheho.
Stroj nikdy "neopustil" rýsovací prkna.
Zdroj
Obrněná technika 7, Pejčoch (str.222)
www.chars-francais.net
http://www.chars-francais.net
projekt
TTD
hmotnost: 140 tun
délka: 9,37 metru
šířka: 3 metry
výška: 3,26 metru
osádka: 6
motor: 2x benzinový
palivo: benzin (1200 dm3)
Projekt z podzimu 1939. Nejspíše stroj s podobným určením jako konkurenční ARL a FCM F1 - tedy těžký průlomový tank. Opět vícevěžové provedení. Ve předu byla hlavní věž (105 mm), v zadu stroje pomocná věž (75 mm). Z této věže nebylo možno střílet přes první věž (jako třeba u podobných výcevěžových konstrukcí jako FCM F1, či sovětských T-28 nebo T-35). Což se ale projevilo pozitivně na výšce stroje a ten byl zhruba o 35 cm nižší jako ARL a více jak 80 cm proti FCM F1.
Stroj měl mít snad benzino-elektrický pohon - podobně jako konstrukce prof. Porscheho.
Stroj nikdy "neopustil" rýsovací prkna.
Zdroj
Obrněná technika 7, Pejčoch (str.222)
www.chars-francais.net
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
http://www.chars-francais.net