Vážení,
na letošním setkání Asociace podpory německé armády (Förderkreis Deutsches Heer) uspořádaném firmou Flensburger Fahrzeugbau Gesellschaft (dále FFS), byl předveden demonstrátor obrněného transportéru Genesis, který je vybaven hybridním elektro-dieselovým pohonem. Toto vozidlo mělo být vystaveno na letošní Eurosatory, která byla zrušena kvůli koronavirové epidemii.
FFS použila k stavbě demonstrátoru modulární trup z kolového transportéru Boxer. Hlavní pohonná jednotka a elektro baterie jsou umístěny v předním modulu. Vozidlo během jízdy zatáčí přibrzdění kol na levé či pravé straně podvozku. Konstruktéři FFS předpokládají, že získané poznatky uplatní i u dalších vyvíjených vozidel.
Technické údaje demonstrátoru FSS Genesis
- uspořádání podvozku: 8x8
- osádka: 2 osoby
- výsadek: až 10 osob
- hmotnost (včetně modulu): 40 t
- délka: 8,25 m
- šířka: 2,25 m
- výška: 2,40 m
- výkon motoru: 1368 kW (1860 k)
- maximální točivý moment elektromotoru v každém kole: 15622 Nm
- max. rychlost: >100 km/h
- stoupavost: 60%
- boční náklon: 30%
- dojezd s elektrickým pohonem: 150 km při rychlosti jízdy 40 km/h
- dojezd s diesel-elektrickým pohonem: 600 km při rychlosti jízdy 60 km/h
Poznámka:
Výkon diesel agregátu považuji za nadsazený, protože u verze Boxer MRAV se udávají hodnoty pohonné jednotky poloviční při zachování obdobných jízdních vlastností.
Zdroj
defence-ua.com
soldat-und-technik.de
sturgeonshouse.ipbhost.com
www.janes.com
Autor fotografie: Waldemar Geiger.
na letošním setkání Asociace podpory německé armády (Förderkreis Deutsches Heer) uspořádaném firmou Flensburger Fahrzeugbau Gesellschaft (dále FFS), byl předveden demonstrátor obrněného transportéru Genesis, který je vybaven hybridním elektro-dieselovým pohonem. Toto vozidlo mělo být vystaveno na letošní Eurosatory, která byla zrušena kvůli koronavirové epidemii.
FFS použila k stavbě demonstrátoru modulární trup z kolového transportéru Boxer. Hlavní pohonná jednotka a elektro baterie jsou umístěny v předním modulu. Vozidlo během jízdy zatáčí přibrzdění kol na levé či pravé straně podvozku. Konstruktéři FFS předpokládají, že získané poznatky uplatní i u dalších vyvíjených vozidel.
Technické údaje demonstrátoru FSS Genesis
- uspořádání podvozku: 8x8
- osádka: 2 osoby
- výsadek: až 10 osob
- hmotnost (včetně modulu): 40 t
- délka: 8,25 m
- šířka: 2,25 m
- výška: 2,40 m
- výkon motoru: 1368 kW (1860 k)
- maximální točivý moment elektromotoru v každém kole: 15622 Nm
- max. rychlost: >100 km/h
- stoupavost: 60%
- boční náklon: 30%
- dojezd s elektrickým pohonem: 150 km při rychlosti jízdy 40 km/h
- dojezd s diesel-elektrickým pohonem: 600 km při rychlosti jízdy 60 km/h
Poznámka:
Výkon diesel agregátu považuji za nadsazený, protože u verze Boxer MRAV se udávají hodnoty pohonné jednotky poloviční při zachování obdobných jízdních vlastností.
Zdroj
defence-ua.com
soldat-und-technik.de
sturgeonshouse.ipbhost.com
www.janes.com
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Autor fotografie: Waldemar Geiger.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | FFS Genesis (hybridní technologický demonstrátor, 8x8) |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |