Název: Name: | Kawaniši E10K1 9-Ši | |
Originální název: Original Name: | 9试夜间侦察机 | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1934-DD.09.1934 Kawanishi Aircrafts, Ltd., Naruo / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1934-DD.09.1934 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 10.09.1934 | |
Osádka: Crew: | 3 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | člunový trup | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1670 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2870 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 14,550 m | |
Délka: Length: | 11,337 m | |
Výška: Height: | 4,400 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 50,50 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 56,83 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Nakadžima Kotobuki 2, vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec o vzletovém výkonu 441 kW (600 k) a 368 kW (500 k) v h= 2 500 m. Vrtule trojlistá kovová s pevným úhlem náběhu vrtulových listů o průměru 2 700 mm. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 205 km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 111 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 3460 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 1x pohyblivý kulomet Type 92 ráže 7,7 mm | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | 9试夜间侦察机 - Experimentální noční průzkumný letoun 9-Ši - Tento prototyp byl neúspěšným soupeřem letounu Aichi E10A1 v soutěži o noční průzkumný letoun pro válečné lodě. Letoun byl nestabilní za letu a neměl ani dobré nautické vlastnosti. - Později byl neúspěšný prototyp mateřskou továrnou přestavěn na „námořní transportní létající člun typ 94“. Ale ani ten se nedostal do výroby. | |
Zdroje: Sources: | Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press, London, 1990, ISBN: 1-155750-563-2 Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1 archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Kawanisi-E10K1-9-Si-t86844#321711Verze : 0
Vláďa
MOD
Trojpohledový náčrtek nočního průzkumného letounu E10K1 9-Shi
a jeho fotografie
archiv autora
a jeho fotografie
archiv autora
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Kawanisi-E10K1-9-Si-t86844#321714Verze : 1
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.