Název: Name: | Micubiši B1M3 typ 13-3 | |
Originální název: Original Name: | 一三式艦上攻撃機 (B1M3) | |
Kategorie: Category: | bombardovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1930-DD.MM.193R Mitsubishi Internal Combustion Engine Manufacturing Co., Ltd., Nagoya / DD.MM.193R-DD.MM.193R Hiro Naval Arsenal, Hiro | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1930-DD.MM.1932 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | Mitsubishi – 88 Hiro Arsenal - ~40 total - ~128 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.01.1930 | |
Osádka: Crew: | 3 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1750 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2900 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 14,780 m | |
Délka: Length: | 10,125 m | |
Výška: Height: | 3,520 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 57,00 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 50,88 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Micubiši / Hispano-Suiza Typ Hi, kapalinou chlazený vidlicový dvanáctiválec o vzletovém výkonu 441 kW (600 k). Vrtule dvoulistá dřevěná s pevným úhlem náběhu o průměru 3 500 mm. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 410 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 196 km/h v 1000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 164 km/h v 1000 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 17,0 min do 3000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4800 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 1x pevný kulomet Vickers ráže 7,7 mm nad motorem a 1x zdvojený pohyblivý kulomet Vickers ráže 7,7 mm v zadní kabině. Pumový náklad: 1x torpédo Type 91 o hmotnosti 785 kg nebo 2x 240 kg puma. | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | 一三式艦上攻撃機 - Iči-san šiki kandžō kōgekiki - Palubní útočný letoun typ 13 model 3. Spojenecké kódové jméno: nepřiděleno Tovární označení 3MT2. Letová vytrvalost: 5,75 h | |
Zdroje: Sources: | Mark R. Peattie, Sunburst: The Rise of Japanese Naval Air Power, 1909-1941, Naval Institute Press, 2007, ISBN 1-59114-664-X Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press Annapolis, Maryland 21402, 1990, ISBN: 1-155750-563-2 Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945 2, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05 www.csd.uwo.ca www.aviastar.org http://www.airwar.ru/enc/bww1/b1m.html archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-B1M3-palubni-utocny-letoun-typ-13-3-t64731#230860Verze : 0
Vláďa
MOD
Fotografie Mitsubishi B1M3
z mého archivu
z mého archivu
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-B1M3-palubni-utocny-letoun-typ-13-3-t64731#230863Verze : 0
Vláďa
MOD
Reklama
pl.wikipedia.org
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Micubiši B1M3 (palubní útočný letoun typ 13-3) |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-B1M3-palubni-utocny-letoun-typ-13-3-t64731#576601Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.