L-410UVP-E 2710

Základní data:


Typ letounu: L-410UVP-E
Sériové číslo: -
Trupové označení: 2710
Datum dodání: 3/1992 k LMV
Období služby: 1992 -
Speciální vybavení, modernizace a úpravy: -



Marking:


Horní plochy: Bílá
Spodní plochy: Světle šedá
Výsostné znaky letounu na trupu: Standardní český výsostný znak s modrým lemováním
Výsostné znaky letounu na horní straně křídla: Standardní český výsostný znak s modrým lemováním
Výsostné znaky letounu na spodní straně křídla: Standardní český výsostný znak s modrým lemováním
Speciální označení na trupu: Předěl mězi bílou a světle šedou tvořen bílo - modro - červenou trikolórou sahající od přídě až na SOP.
Speciální označení na horní straně křídla: -
Speciální označení na spodní straně křídla: -
Výroční a příležitostné zbarvení: -



Historie letounu:
6. zDL, 61. dl (1999-2003)
24. zDL, 241. dl (2003)


Poznámka: Vyroben v LETu Kunovice 3/1992 a dodán Letce Ministerstva vnitra jako OK-BYF. V roce 1999 převzat 61. dl na 6. zDL spolu s dalšími stroji rušené LMV.
L-410UVP-E 2710 -


URL : https://www.valka.cz/L-410UVP-E-2710-t57585#208106 Verze : 1
CIAF 2005 / Brno-Tuřany
L-410UVP-E 2710 -


URL : https://www.valka.cz/L-410UVP-E-2710-t57585#208756 Verze : 0
L-410UVP-E20 ev.č. 2710
L-410UVP-E 2710 - L-410UVP-E20  ev.č. 2710

L-410UVP-E20 ev.č. 2710
URL : https://www.valka.cz/L-410UVP-E-2710-t57585#208950 Verze : 0
Jedná se o verzi E20. Zajímavé na této mašině je pancéřování. Jde o kevlarové pláty kryjící spodek letounu až po okna. Pozůstatek působení u letky MV. její vzletová hmotnost byla zvýšena.
URL : https://www.valka.cz/L-410UVP-E-2710-t57585#209111 Verze : 0
L-410UVP-E 2710, Kbely 14.6.2008
L-410UVP-E 2710 - zdroj: vlastní archív

zdroj: vlastní archív
URL : https://www.valka.cz/L-410UVP-E-2710-t57585#258960 Verze : 0
16.8.2017 byl po revizi vrácen do provozu. Nově nese šedostříbrné zbarvení "vládních" letounů jako Turbolet reg. 2601.


www.planes.cz
URL : https://www.valka.cz/L-410UVP-E-2710-t57585#581808 Verze : 1
Letoun v nové kamufláži na Dnech NATO a VS AČR 2017 dne 16. září 2017, letiště Leoše Janáčka Ostrava - Mošnov.
L-410UVP-E 2710 - Foto vlastní

Foto vlastní
L-410UVP-E 2710 - Foto vlastní

Foto vlastní
L-410UVP-E 2710 - Foto vlastní

Foto vlastní
L-410UVP-E 2710 - Foto vlastní

Foto vlastní
URL : https://www.valka.cz/L-410UVP-E-2710-t57585#583908 Verze : 0
Letoun v době služby u LMV.
L-410UVP-E 2710 - Zdroj:
Letectvi a kosmonautika, rok 1997, č. 12, s. 67.

Zdroj:
Letectvi a kosmonautika, rok 1997, č. 12, s. 67.

URL : https://www.valka.cz/L-410UVP-E-2710-t57585#645399 Verze : 0
Rekonstrukce vzhledu letounu v březnu 1992.
L-410UVP-E 2710 - Zveřejněno s laskavým svolením HM Aviation Art
Zdroj:
https://www.facebook.com/1591815151051334/photos/a.1615124775387038/2968246980074804/

Zveřejněno s laskavým svolením HM Aviation Art
Zdroj:
www.facebook.com

URL : https://www.valka.cz/L-410UVP-E-2710-t57585#666027 Verze : 0
Autorem návrhu zbarvení letounu u Státního Leteckého Útvaru Federálního Ministerstva Vnitra byl mechanik Miroslav Matějka.
L-410UVP-E 2710 - Zdroj:
LK 9/1992, foto V. Jukl.

Zdroj:
LK 9/1992, foto V. Jukl.

L-410UVP-E 2710 - Zdroj:
LK 9/1992, foto V. Jukl.

Zdroj:
LK 9/1992, foto V. Jukl.

L-410UVP-E 2710 - Zdroj:
LK 9/1992, foto V. Jukl.

Zdroj:
LK 9/1992, foto V. Jukl.

L-410UVP-E 2710 - Zdroj:
LK 9/1992, foto V. Jukl.

Zdroj:
LK 9/1992, foto V. Jukl.

L-410UVP-E 2710 - Zdroj:
LK 9/1992, foto V. Jukl.

Zdroj:
LK 9/1992, foto V. Jukl.

L-410UVP-E 2710 - Zdroj:
LK 9/1992, foto V. Jukl.

Zdroj:
LK 9/1992, foto V. Jukl.

URL : https://www.valka.cz/L-410UVP-E-2710-t57585#679241 Verze : 1
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více