Mikojan-Gurevič Je-50A

Mikoyan-Gurevich Ye-50A
Микоян-Гуревич Е-50А
     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič Je-50A Mikoyan-Gurevich Ye-50A
Originální název:
Original Name:
Микоян-Гуревич Е-50А
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1957-DD.MM.1957 Gorkovský letecký závod č. 21 Ordžonikidzeho, Gorkij /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1957-DD.MM.1957
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
9300 kg 20503 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
8,11 m 26ft 7,29in
Délka:
Length:
? m ?
Výška:
Height:
? m ?
Plocha křídla:
Wing Area:
21,00 m2 226.04 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový+raketový turbojet+rocket
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
1x proudový motor Tumanskij R-11-300 o tahu 37,27 kN / 50,01 kN s přídavným spalováním
1x raketový motor Duškin S-155 o tahu 37,27 kN
1x Tumansky R-11-300 turbojet, thrust 8378 lb / 11244 lb with afterburner
1x Dushkin S-155 rocket engine, thrust 8378 lb
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
2480 km/h v 15000 m 1541 mph in 49213 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
5,62 min do 27000 m 5,62 min to 88583 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
27000 m 88583 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x kanon NR-30 ráže 30 mm, 60 nábojů každý


2x raketnice ORO-57K s 8 raketami ARS-57 ráže 57 mm
2x 30 mm NR-30 cannon, 60 rounds each


2x ORO-57K rocket pod with 8 57 mm ARS-57 rockets
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
- výkony jsou vypočtené - performance numbers are estimated
Zdroje:
Sources:
Gordon, Yefim; Dexter, Keith; Kommisarov, Dmitriy. Mikoyan MiG-21. Midland Publishing, Hinckley 2008. ISBN 978-1-85780-257-3.
Якубович, Николай. Истребитель МиГ-21: Руссжкий Дух против фантомов, миражей и громовержцев ISBN 978-5-699-58827-5.
Якубович, Николай. Боевые самолеты Микояна: Есть только МИГ... Яуза, Москва 2009. ISBN 978-5-699-34100-9.
Беляков, Р.А.; Мармен, Ж. Самолеты МиГ 1939-1995. Авико Пресс, Москва 1996. ISBN: 5-86309-033-2.
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-Je-50A-t54215#566811 Verze : 0
Mikojan-Gurevič E-50A


Přepadový stíhací letoun, vycházející z Je-2A, bez konstrukční návaznosti na Je-50. Základem letounu byl prodloužený a vzadu rozšířený trup z Je-2A. Pohonou jednotku tvoří kombinace klasického proudového motoru a raketového motoru na kapalné pohonné látky, vetknutého do kořene svislé ocasní plochy.
Letoun měl být sériově vyráběn pod označením MiG-23U, ale před dokončením druhého sériového kusu byla výroba zastavena.


Zdroj: APKR 64/1997
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-Je-50A-t54215#200926 Verze : 1
http://www.airwar.ru/enc/xplane/e50a.html

Mikojan-Gurevič Je-50A -


Mikojan-Gurevič Je-50A -


URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-Je-50A-t54215#566813 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více