Název: Name: | Kawaniši E11K1 11-Ši | |
Originální název: Original Name: | 11试特殊侦察机(九七式运输机) | |
Kategorie: Category: | experimentální letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1937-DD.MM.1937 Kawanishi Aircrafts, Ltd., Naruo / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1937-DD.MM.1937 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 3 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1937 | |
Osádka: Crew: | 3 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | člunový trup | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2170 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 3300 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 3850 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 16,180 m | |
Délka: Length: | 11,790 m | |
Výška: Height: | 4,390 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 38,00 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 86,84 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Hiro Type 91 Model 22 kapalinou chlazený dvanáctiválec s válci do W o vzletovém výkonu 456 kW (620 k), trvalý výkon 382 kW (520 k). Vrtule tlačná čtyřlistá s pevným úhlem náběhu o průměru 3 600 mm. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 231 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 185 km/h v 1200 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4200 m | |
Dolet: Range: | 1100 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1556 km | |
Výzbroj: Armament: | 1x pohyblivý kulomet Type 92 ráže 7,7 mm. | |
Uživatelské státy: User States: | Japonsko (Císařské námořní letectvo) | |
Poznámka: Note: | Po neúspěchu prvního prototypu na soutěži o noční průzkumný letoun, byly druhý a třetí prototyp dokončeny jako transportní s označením E11K1-L. | |
Zdroje: Sources: | Robert C. Mikesh, Japanese Aircraft 1910-1941 US Naval Institute Press, 1990, ISBN:10-1557505632 Shigeru Nohara, The Xplanes of Imperial Japanese Army & Navy 1924-45 (Illustrated Warplane History 8), Green Arrow, Japan, 2000, ISBN:4-76633-292-X Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, tiel 1., Lampart, 2000, ISBN: 83-86776-50-1 Famous Airplanes of the World No.47, Imperial Japanese Navy Reconnaissance Seaplanes, Bunrindo Publishing Co. Ltd., July 1994, ISBN4-89319-044-X archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Kawanisi-E11K1-11-Si-t33423#121270Verze : 0
Vláďa
MOD
Kawanishi E11K1
试特殊侦察机 / - / Námořní hydroplán Type 96
Historie:
Letoun Kawanishi E11K1 byl postaven na základě specifikací 11-Shi, kterými požadovalo japonské námořní letectvo (海軍航空本部 Kaigun Kōkū Hombu) noční průzkumný plovákový letoun (Japonci nerozlišovali létající člun a plovákový letoun). Společnost 川西航空機株式会社 – Kawanishi Kōkūki Kabushiki Kaisha pro tento účel navrhla ladný celokovový jednoplošník s člunovým trupem, stabilitu na hladině pomáhaly udržet dva sklopné pomocné plováky.
V soutěži byl zdatným soupeřem konkurenčnímu dvouplošníku E11A1 společnosti 愛知航空機株式会社 - Aichi Kōkūki Kabushiki Kaisha.
První prototyp E11K1 11-Shi byl dokončen v roce 1936 a zalétán byl začátkem roku 1937. Celkem byly vyrobeny tři prototypy, vítězně vyšla konkurence, která postavila malou sérii svých letadel (17). Druhý a třetí prototyp byly továrnou upraven na transportní hydroplány, Kaigun Kōkū Hombu je přijalo do výzbroje jako námořní transportní hydroplán Type 96. Není zcela jisté, že bylo použito označní E11K1-L). První prototyp se údajně používal na lehkém křižníku Naka ke svému původnímu účelu, tedy k průzkumu a to až do roku 1942.
试特殊侦察机 / - / Námořní hydroplán Type 96
Historie:
Letoun Kawanishi E11K1 byl postaven na základě specifikací 11-Shi, kterými požadovalo japonské námořní letectvo (海軍航空本部 Kaigun Kōkū Hombu) noční průzkumný plovákový letoun (Japonci nerozlišovali létající člun a plovákový letoun). Společnost 川西航空機株式会社 – Kawanishi Kōkūki Kabushiki Kaisha pro tento účel navrhla ladný celokovový jednoplošník s člunovým trupem, stabilitu na hladině pomáhaly udržet dva sklopné pomocné plováky.
V soutěži byl zdatným soupeřem konkurenčnímu dvouplošníku E11A1 společnosti 愛知航空機株式会社 - Aichi Kōkūki Kabushiki Kaisha.
První prototyp E11K1 11-Shi byl dokončen v roce 1936 a zalétán byl začátkem roku 1937. Celkem byly vyrobeny tři prototypy, vítězně vyšla konkurence, která postavila malou sérii svých letadel (17). Druhý a třetí prototyp byly továrnou upraven na transportní hydroplány, Kaigun Kōkū Hombu je přijalo do výzbroje jako námořní transportní hydroplán Type 96. Není zcela jisté, že bylo použito označní E11K1-L). První prototyp se údajně používal na lehkém křižníku Naka ke svému původnímu účelu, tedy k průzkumu a to až do roku 1942.
URL : https://www.valka.cz/Kawanisi-E11K1-11-Si-t33423#121272Verze : 1
Vláďa
MOD
Fotografií tohoto typu je málo, tak alespoň jednu
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Kawanisi-E11K1-11-Si-t33423#121334Verze : 0
Vláďa
MOD
Trojpohledový náčrtek Kawanishi E11K1
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Kawanisi-E11K1-11-Si-t33423#121333Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.