Bell 47G-2

     
Název:
Name:
Bell 47G-2 Bell 47G-2
Originální název:
Original Name:
Bell 47G-2
Kategorie:
Category:
víceúčelový vrtulník utility helicopter
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1955-01.01.1957 Bell Aircraft Corp., Fort Worth, Texas
01.01.1957-DD.MM.196R Bell Helicopter Corp., Fort Worth, Texas
DD.MM.195R-DD.MM.19RR Costruzioni Aeronautiche Giovanni Agusta SpA, Cascina Costa di Samarate
DD.MM.195R-DD.MM.19RR Kawasaki Aircraft Industry, Ltd., Kakamigahara
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1955-DD.MM.19RR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
Bell: 410 47G-2/-2A/-2A-1
Agusta: 200?
Kawasaki: 180
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Uspořádání rotorů:
Rotor Configuration:
hlavní a vyrovnávací rotor main and antitorque rotor
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kluzné ližiny skids
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného vrtulníku:
Empty Weight:
709 kg 1564 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
1111 kg 2450 lb
Délka s otáčejícími se rotory:
Length with Rotors Turning:
12.62 m 41ft 5in
Délka trupu:
Fuselage Length:
8.33 m 27ft 4in
Šířka trupu:
Fuselage Width:
? m ?
Celková výška:
Overall Height:
2.87 m 9ft 5in
Průměr hlavního rotoru:
Main Rotor Diameter:
10.71 m 35ft 1.5in
Průměr vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Diameter:
? m ?
Plocha disku hlavního rotoru:
Main Rotor Disc Area:
89.65 m2 965 ft2
Plocha disku vyrovnávacího rotoru:
Tail Rotor Disc Area:
? m2 ? ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of engines:
1
Typ:
Type:
Lycoming VO-435-A1B o výkonu 149 kW Lycoming VO-435-A1B, power 200 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
155 l 41 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
160.9 km/h v ? m 100 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Statický dostup:
Static Ceiling:
3307 1) m 108501) ft
Dynamický dostup:
Dynamic Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
383 km 238 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
2 2
Výzbroj a vybavení:
Armament and Equipment:
 
Výzbroj:
Armament:
- -
Vybavení:
Equipment:
- -
Uživatelské státy:
User States:












?












?
Poznámka:
Note:
1) s přízemním efektem


- obdoba 47G s motorem Lycoming o sníženém výkonu kvůli prodloužení životnosti
1) in ground effect
Zdroje:
Sources:
Pelletier, A. J. Bell Aircraft Since 1935, Putnam, London 1992. ISBN 1-55750-056-8.
Taylor, John W. R. Jane's All the World's Aircraft 1963-1964. McGraw-Hill Book, Marston & Co, New York 1963.
Taylor, John W. R. Jane's All the World's Aircraft 1965-1966. Sampson Low, Marston & Co, London 1965.
Harding, Steve. U.S. Army aircraft since 1947: An Illustrated Directory. Specialty Press, Stillwater 1990. ISBN 0-933424-53-1.
Johnson, E. R. American Military Training Aircraft: Fixed and Rotary-Wing Trainers Since 1916. McFarland & Company, Inc., Jefferson 2015. ISBN 978-0-7864-7094-5.
Swanborough, G., Bowers, P. M. United States Navy Aircraft since 1911. Putnam Aeronautical Books, London 1990, ISBN 0-85177-838-0.
URL : https://www.valka.cz/Bell-47G-2-t207360#587518 Verze : 0
commons.wikimedia.org
commons.wikimedia.org

Bell 47G-2 - Agusta-Bell AB-47G-2 maltského letectva.

Agusta-Bell AB-47G-2 maltského letectva.
Bell 47G-2 -


URL : https://www.valka.cz/Bell-47G-2-t207360#587520 Verze : 1
commons.wikimedia.org

Bell 47G-2 -


URL : https://www.valka.cz/Bell-47G-2-t207360#587521 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více