SOV - MAZ-5224V (2-PN-10, přívěs pro skříňové nástavby)

MAZ-5224V / МАЗ-5224В
     
Název:
Name:
MAZ-5224V MAZ-5224V
Originální název:
Original Name:
МАЗ-5224В
Kategorie:
Category:
podvozek pro skříňové nástavby trailer-chassis for shelter bodies
Výrobce:
Producer:
Minský automobilový závod, Minsk /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR ?
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.RRRR ?
Technické údaje:
Technical Data:
 
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
4000 kg 8818 lb
Celková hmotnost:
Gross Weight:
145001) kg 31967 1) lb
Celková délka:
Overall Length:
8355 mm 27ft 4,93in
Celková šířka:
Overall Width:
2870 mm 9ft 4,98in
Celková výška:
Overall Height:
1060 mm 3ft 5,72in
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
60 km/h 37.3 mph
Nástavba:
Superstructure:
iba podvozok, ako nadstavba je určená skriňová nástavba KP-10 only chasssis, as body is designed box body KP-10
Uživatelské státy:
User States:

...

...
Poznámka:
Note:
2-PN-10 - 2-nápravový nízkoložný príves s nosnosťopu 10 ton


1) max. hmotnosť s nástavbou KP-10
1) max. weight with body KP-10
Zdroje:
Sources:
www.russianarms.ru

SOV - MAZ-5224V (2-PN-10, přívěs pro skříňové nástavby) - MAZ-5224V

MAZ-5224V

Web autora : http://www.russianarms.ru/forum/index.php?topic=618.0

URL : https://www.valka.cz/SOV-MAZ-5224V-2-PN-10-prives-pro-skrinove-nastavby-t202423#577922 Verze : 1
MAZ-5224V je verziou valníkového prívesu MAZ-5224 určený pre inštaláciu skriňovej nástavby, spravidla typu KP-10. Príves bol vyrábaný Minským automobilovým závodom.


Ram prívesu je zváraný a pozostáva z dvoch vnútorných pozdĺžnych nosníkov premenného prierezu a vonkajších nosníkov, vzájomne spojených priečkami. V zadnej časti rámusú dva háky pre núdzové ťahanie prívesu.


V prednej časti rámu je umiestnneý otočny vozík s ťažným zariadením a prednou nápravou s brzdami. Konštrukcia je zváraná a s rámom je spojená kĺbom, ktorý umožňuje natočenie oje v rozsahu +/- 30°. Pre núdzové ťahanie dozadu je možné oj zablokovať v stredovej polohe.


Náves je odpružený torznými tyčami. Prvádzková brzdová sústava je pneumohydraulická, jednookruhová na všetky kolesá. Parkovacia brzda pôsobí rovnako na všetky kolesá. Kolesá sú dvojité, rozmery ráfika 178-381 (7,0-15). Pneumatiky s tlakom vzduchu 5,75 kPa majú rozmer 9,00-15 (model Ja-92).


Elektrický systém (zadné svetlá FP101-V a FP-101G a dva ukazatele smeru UP-5B, vidlica PS300A-150) pracuje s napätím 24V privedenom z ťahača.


Podvozok môže byť vybavený štvoricou mechanických zdvihákov (každý s nosnosťou 5000 kg) upevnenymi na ráme.


Zdroj: www.russianarms.ru

SOV - MAZ-5224V (2-PN-10, přívěs pro skříňové nástavby) - MAZ-5224V

MAZ-5224V

Web autora : http://www.russianarms.ru/forum/index.php?topic=618.0

URL : https://www.valka.cz/SOV-MAZ-5224V-2-PN-10-prives-pro-skrinove-nastavby-t202423#577931 Verze : 3
Zoznam niektorých nadstavieb používajúćich podvozok MAZ-5224V:
- kabína C-02 (Ц-02) a kabína C-03 (Ц-03) rádiolokačného výškomera PRV-17 (ПРВ-17)
- kabína RSBN (РСБН)
- kabína 2BU (2БУ) automatizovaného systému velenia Vozduch-1P ("Воздух-1П")
- kabína K-1V (К-1В)
- skriňová nadstavba P-10 (КУНГ-П10) / KP-10M (КП-10М) / KP-10M2 (КП-10М2)
- zdrojová kabína 5E87 (5Е87)
- zdrojová kabína 5E88 (5Е88)
- zdrojová kabína 5E58A (5Е58А)
- zdrojová kabína 99Ch6 (99Х6) / 99Ch6MSK
- zdrojová kabína 99Ž6 (99Ж6)
- elektrocentrála 5E96 (5Е96) / 5E96A (5Е96А)
- elektrocentrála 5E97 (5Е97)
- elektrocentrála 5I57 (5И57) / 5I57A (5И57А)
- elektrocentrála ED200 (ЭД200)
- elektrocentrála ESD200 (ЭСД200)
- elektrocentrála ED500 (ЭД500)
- elektrocentrála ESDA200 (ЭСДА200)
- elektrocentrála ED1000-T400.2RKS (ЭД1000-Т400-2РКС)
- prístrojová kabína rádiolokátoru 57U6 (57У6)
- prístrojová kabína rádiolokátoru 5N69 (5Н69)
- prístroj SP1-1 (СП1-1)


Zdroj: http://www.RussianArms.ru
URL : https://www.valka.cz/SOV-MAZ-5224V-2-PN-10-prives-pro-skrinove-nastavby-t202423#211487 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více