Název: Name: | Sikorskij Russkij viťaz | |
Originální název: Original Name: | Сикорский Русский Витязь | |
Kategorie: Category: | dopravní letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1913-DD.MM.1913 Rusko-baltický vagonový závod, Petrohrad / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1913-DD.MM.1913 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 27.04.1913 | |
Osádka: Crew: | 3 + 7 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 35001) kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 4200 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 27,00 m | |
Délka: Length: | 20,00 m | |
Výška: Height: | 4,00 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 120,00 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 4 | |
Typ: Type: | Argus As I o výkonu 74 k/100 k dvoulistá dřevěná vrtule | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 250 kg | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 902) km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6003) m | |
Dolet: Range: | 170 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | - jako dvoumotorový "Grand": 1) 3000 kg 2) 80 km/h 3) 100 m - původně dvoumotorový stroj, vzápětí přestavěný na první čtyřmotorový letoun na světě, s motory v tandemu - v červnu 1913 tlačné motory přemístěny na náběžnou hranu do tažné pozice, brzy poté stroj oficiálně přejmenován z "Grand" na Russkij viťaz - zničen v září 1913 motorem utrženým z kolem letícího stroje Dux Meller-II - stroj uváděn také jako S-9 či S-21, obě označení jsou pravděpodobně dodatečně přidělená; S-9 je také naprosto odlišný jednomotorový letoun | |
Zdroje: Sources: | Маслов, Михаил. Русские самолеты 1914-1917. Цейхгауз, Москва 2006. ISBN 5-9771-0005-1. Шавров, В. Б. История конструкций самолетов в СССР до 1938г. Машиностроение, Москва 1986. Gaczkowski, Boleslaw. Samolot bombowy RBWZ Ilja Muromiec. Bellona, Warszawa 2000. ISBN 83-11-09085-8. |
URL : https://www.valka.cz/Sikorskij-Russkij-vitaz-t196108#564456Verze : 0
Aubi
MOD
commons.wikimedia.org
commons.wikimedia.org
http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft22063.htm
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Sikorskij Russkij viťaz |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Původní dočasná dvoumotorová podoba.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Sikorskij Russkij viťaz |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Čtyřmotorový Grand.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Sikorskij Russkij viťaz |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Igor Sikorsky, Genner a Kaulbars na přídi Ruského viťaze.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Sikorskij Russkij viťaz |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Sikorskij Russkij viťaz |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Sikorskij-Russkij-vitaz-t196108#564458Verze : 1
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.