Sikorskij S-27 Ilja Muromec typ Je-1

Sikorsky S-26 Ilya Muromets Type Ye-1
Сикорский С-26 Илья Муромец тип Е-1
     
Název:
Name:
Sikorskij S-27 Ilja Muromec typ Je-1 Sikorsky S-26 Ilya Muromets Type Ye-1
Originální název:
Original Name:
Сикорский С-26 Илья Муромец тип Е-1
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1916-DD.MM.1916 Rusko-baltický vagonový závod, Petrohrad /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1916-DD.MM.1916
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2?
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
7-8
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola/lyže wheels/ski
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
4800 kg 10582 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
7000 kg 15432 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
31,35 m 102ft 10,25in
Délka:
Length:
18,20 m 59ft 8,53in
Výška:
Height:
? m ?
Plocha křídla:
Wing Area:
200,00 m2 2152.78 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
4
Typ:
Type:
Renault o výkonu 165 kW/225 k
dvoulistá dřevěná vrtule
Renault, power 222 hp
two-bladed wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
920 kg 2028 lb
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
130 km/h v 0 m 80.8 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
9 min do 1000 m 9 min to 3281 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
3000 m 9843 ft
Dolet:
Range:
560 km 348 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
8x pohyblivý kulomet

? kg pum
8x flexible machine gun

? lb of bombs
Uživatelské státy:
User States:


Poznámka:
Note:
- varianta využívající příď vycházející z D-1 se zadní částí trupu převzatou z G-1 a křídly s velkým rozpětím, přepracované ovládání křidélek
- starší zroje mluví o osmi postavených strojích řady Je, doloženy jsou ale jen dva, č. 265 a 266; nabídka výrobce na stavbu 15 Je-2 z počátku roku 1917 zůstala nevyužita; situaci komplikuje i to, že minimálně č. 265 dodatečně dostal nové ocasní plochy se střelištěm (podoba obvykle označovaná jako Je-2) a může být na fotografiích považován za odlišný letoun
- navzdory pouze dvěma známým strojům Šavrov uvádí TTD pro čtyři různé verze
-
Zdroje:
Sources:
Хайрулин, Марат. Илья Муромец, гордость русской авиации. Яуза, Москва 2010. ISBN 978-5-699-42424-5.
Маслов, Михаил. Русские самолеты 1914-1917. Цейхгауз, Москва 2006. ISBN 5-9771-0005-1.
Шавров, В. Б. История конструкций самолетов в СССР до 1938г. Машиностроение, Москва 1986.
Gaczkowski, Boleslaw. Samolot bombowy RBWZ Ilja Muromiec. Bellona, Warszawa 2000. ISBN 83-11-09085-8.
Sobolev, Dmitrij A. I. I. Sikorskij (RBVZ) Ilja Muromec, L+K 200/17-21.
URL : https://www.valka.cz/Sikorskij-S-27-Ilja-Muromec-typ-Je-1-t196065#564370 Verze : 0
flyingmachines.ru
www.chitatel.net

Sikorskij S-27 Ilja Muromec typ Je-1 -


Sikorskij S-27 Ilja Muromec typ Je-1 -


Sikorskij S-27 Ilja Muromec typ Je-1 - Je-1

Je-1
URL : https://www.valka.cz/Sikorskij-S-27-Ilja-Muromec-typ-Je-1-t196065#564391 Verze : 1
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více