Tupolev Tu-16KSR-2 [kód NATO: Badger-G]

Tupolev Tu-16KSR-2 / Туполев Ту-16КСР-2
     
Název:
Name:
Tupolev Tu-16KSR-2 Tupolev Tu-16KSR-2
Originální název:
Original Name:
Туполев Ту-16КСР-2
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
?, ? /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM. 1958-DD.MM.196R Tu-16KSR-2
DD.MM.1962-DD.MM.196R Tu-16KSR-2A
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
Tu-16KSR-2: 53 konverzí Tu-16KS
Tu-16KSR-2A: 150 konverzí Tu-16A
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
6
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
39500 kg 87083 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
75800 kg 167110 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
79000 kg 174165 lb
Rozpětí:
Wingspan:
32,99 m 108ft 2,81in
Délka:
Length:
35,20 m 115ft 5,82in
Výška:
Height:
9,85 m 32ft 3,8in
Plocha křídla:
Wing Area:
164,65 m2 1772.28 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový turbojet
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Mikulin RD-3M o tahu 93,36 kN Mikulin RD-3M, thrust 20988 lb
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
885 km/h v 10500 m 549.9 mph in 34449 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
750 km/h v 10000 m 466 mph in 32808 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
21 min do 10000 m 21 min to 32808 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
11900 m 39042 ft
Dolet:
Range:
1900 km 1180.6 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
3900 km 2423.3 mi
Výzbroj:
Armament:
1x kanon AM-23 ráže 23 mm v přídi, 100 nábojů
2x kanon AM-23 ráže 23 mm v dálkově ovládané hřbetní věži DT-V7, 250 nábojů každý
2x kanon AM-23 ráže 23 mm v dálkově ovládané břišní věži DT-N7S, 250 nábojů každý
2x kanon AM-23 ráže 23 mm v ocasní věži DK-7, 350 nábojů každý


2x řízená střela KSR-2
3000-9000 kg pum
1x 23 mm AM-23 cannon in the nose, 100 rounds
2x 23 mm AM-23 cannon in the remotely controlled DT-V7 dorsal turret, 250 rpg
2x 23 mm AM-23 cannon in the remotely controlled DT-N7S ventral turret, 250 rpg
2x 23 mm AM-23 cannon in the DK-7 tail turret, 350 rpg


2x KSR-2 guided missile
6614-19842 lb of bombs
Uživatelské státy:
User States:


Poznámka:
Note:
Tu-16KSR-2 - konverze Tu-16KS, bez možnosti nést pumy (později byla obnovena)
Tu-16KSR-2A - konverze Tu-16A, s možností nést pumy včetně atomových
-
Zdroje:
Sources:
Gordon, Yefim; Rigmant, Vladimir. Tupolev Tu-16 Badger: Versatile Soviet Long-Range Bomber. Midland Publishing, Hinckley 2004. ISBN 1-85780-177-6.
Маркович, Виктор; Приходченко, Игорь. Ракетоносец Ту-16: Триумф советского авиапрома. Яуза, Москва 2015. ISBN 978-5-699-83726-6.
Gordon, Yefim; Rigmant, Vladimir. OKB Tupolev: A History of the Design Bureau and its Aircraft. Midland Publishing, Hinckley 2005. ISBN 1-85780-214-4.
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Tupolev-Tu-16KSR-2-kod-NATO-Badger-G-t192872#555761 Verze : 0
aviadejavu.ru

Tupolev Tu-16KSR-2 [kód NATO: Badger-G] -


URL : https://www.valka.cz/Tupolev-Tu-16KSR-2-kod-NATO-Badger-G-t192872#555762 Verze : 0
commons.wikimedia.org

Tupolev Tu-16KSR-2 [kód NATO: Badger-G] -


URL : https://www.valka.cz/Tupolev-Tu-16KSR-2-kod-NATO-Badger-G-t192872#555763 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více