Název: Name: | Renard R.30 | Renard R.30 |
Originální název: Original Name: | Renard R.30 | |
Kategorie: Category: | transportní letoun | cargo aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1931-DD.MM.1931 Constructions aéronautiques G. Renard, Bruxelles | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1931-DD.MM.1931 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 + 4 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1250 kg | 2756 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 2500 kg | 5512 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 15,00 m | 49ft 2,54in |
Délka: Length: | 10,00 m | 32ft 9,69in |
Výška: Height: | 3,40 m | 11ft 1,86in |
Plocha křídla: Wing Area: | 35,00 m2 | 376.74 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 71,00 kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 3 | |
Typ: Type: | Renard 120 o výkonu 88 kW/120 k dvoulistá dřevěná vrtule | Renard 120, power 118 hp two-bladed wooden propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 800 l | 176 Imp gal / 211 US gal |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 192 km/h v 0 m | 119.3 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 170 km/h v ? m | 105.6 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 10,5 min do 2000 m | 10,5 min to 6562 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4500 m | 14764 ft |
Dolet: Range: | 700 km | 435 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 14001) km | 869.9 1) mi |
Výzbroj: Armament: | - | - |
Uživatelské státy: User States: | - poštovní letoun navržený podle požadavku belgické vlády pro provoz v Belgickém Kongu - v době dokončení testů u Service Technique de l'Aéronautique bylo shledáno, že R.30 stihl mezitím zastarat a nebyla proto objednána sériová výroba - prototyp létal s registrací OO-AMK, byl zničen při náletu v květnu 1940 a definitivně vyškrtnut v březnu 1946 1) s 500 kg nákladu | 1) with 1100 lb of cargo - mail plane designed at the request of the Belgian government for operations in the Belgian Congo - at the time the tests are completed by the Service Technique de l'Aéronautique R.30 become obsolete and was therefore not ordered for series production - prototype flew with the registration OO-AMK; in May 1940 it was destroyed in an air raid and finally removed from the register in March 1946 |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | Hauet, André. Renard R.30, Le Fana de L'Aviation 1974/12. http://www.fnar.be/avionsjpdecocq/Renard_R30.pdf http://www.fnar.be/?Les_Avions_Renard:R30 |