Název: Name: | ATX8 | ATX8 |
Originální název: Original Name: | ATX8 | |
Kategorie: Category: | valník | cargo bed truck |
Výrobce: Producer: | Tatra a.s., Kopřivnice Navistar Defense LLC, Madison Heights, Michigan | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR sériová výroba nezahájena / serial production not started | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | prototyp(y) / prototype(s) | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.2010 | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 1 + 1 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 8x8 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 16900 kg | 37258 lb |
Užitečné zatížení: Payload: | 21100 kg | 46518 lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 38000 kg | 83776 lb |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | ? kg | ? lb |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | ? kg | ? lb |
Celková délka: Overall Length: | 9750 mm | 31 ft 11 ⅞ in |
Celková šířka: Overall Width: | 2500 mm | 8 ft 2 ⅜ in |
Celková výška: Overall Height: | 2900 mm | 9 ft 6 ⅛ in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 410 mm | 1 ft 4 ⅛ in |
Rozvor: Wheelbase: | 1950 mm - 3250 mm - 1450 mm | 76 ¾ in - 128in - 57 ⅛ in |
Rozchod: Track: | 2072 mm - všechny nápravy | 81 ½ in - all axles |
Brzdová soustava: Braking System: | - kotoučové brzdy s pneumatickým posilovačem, klínového typu s jednotkou automatického nastavení, ABS - čtyři nezávislé brzdové systémy: provozní, nouzová, parkovací a motorová | - drum brakes, pneumatically assisted, wedge type self-adjustablebrake units, ABS - four separate brake systems: service, emergency, parking and engine brake |
Elektrický systém: Electrical System: | napětí elektrické sítě: 24V ukostřený záporný pól čtyři akumulátory: 12 V / 220 Ah alternátor: 28 V / 260 A | nominal voltage: 24 V ground pole: negative four batteries: 12 V / 220 Ah alternator: 28 V / 260 A |
Pneumatiky: Tyres: | 16.00 R20 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | MaxxForce D 12.4 - řadový, kapalinou chlazený, přeplňovaný s chlazením plnícího vzduchu, vznětový, elektronicky řízený, common-rail - počet válců: 6 - vrtání: 126 mm - zdvih: 166 mm - objem válců: 12400 cm3 - maximální točivý moment: 1970 Nm při 1000 ot/min - maximální výkon: 336 kW při 1700 ot/min | MaxxForce D 12.4 - in-line, water-cooled, four-stroke turbocharged and charge-air-cooled direct injection Diesel, electronically controlled, common-rail - number of cylinders: 6 - bore: 4.96 in - stroke: 6.53 in - swept volume: 757 cu in - maximum torque: 1453 lb.ft at 1000 rpm - maximum power output: 450 bhp at 1700 rpm |
Převodovka: Gearbox: | Allison 4500SP - automatická, elektronicky řízená - počet stupňů: 6+1 | Allison 4500SP - automatic, electronically controlled - number of gears: 6+1 |
Spojka: Clutch: | - | - |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 570 l | 125.38 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 115 km/h | 72 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | ? mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 1100 km | 684 mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 45 ° / 39 ° | |
Svah: Gradient: | 251) ° | 551) % |
Boční náklon: Side Slope: | 20 ° | 45 % |
Překročivost: Trench Crossing: | 2,1 m | 83 in |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,6 m | 24 in |
Brodivost: Fording Depth: | 1,5 m | 59 in |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | české označení podvozku: Tatra 815-7N0R99 38 331 8x8.1R technické údaje platí pro první prototyp 1) pro celkovou hmotnost | Czech chassis designation: Tatra 815-7N0R99 38 331 8x8.1R specifications are for the first prototype 1) for GVW |
Zdroje: Sources: | firemní materiály Tatra a.s. |