Název: Name: | Jokošo Typ Ka | |
Originální název: Original Name: | 横廠 タイプ Ka 水上 | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1912-DD.MM.191R Yokosuka Naval Arsenal, Yokosuka / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1912-DD.MM.191R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | neznámý počet / Several built (~3) | |
První vzlet: Maiden Flight: | 02.11.1912 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | plováky | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 535 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 745 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 11,348 m | |
Délka: Length: | 8,458 m | |
Výška: Height: | 2,496 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 33,00 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 22,576 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Curtiss O vodou chlazený vidlicový osmiválec o výkonu 56 kW. dvoulistá dřevěná s pevným úhlem náběhu vrtulových listů o průměru 2 130 mm | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 80.5 km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | žádná | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | Letová vytrvalost: 2 h Námořní poručík Sankiči Kohno byl v roce 1912 ve Spojených státech v pilotní škole a byl v polovině výcviku, když dostal příkaz k návratu. Poručík Kohno doprovázel vzácný náklad - vezl do Japonska plovákové letouny Farman Longhorn a Curtiss A-1. Stroje byly sestaveny v Námořním arzenále v Jokosuce a poručík Kohno Curtissův letoun zalétl 2. listopadu 1912. Letoun provedl ještě několik letů, když se poškodil při přistání. Po opravě provedl ještě několik předváděcích letů. Japonské námořnistvo zakoupilo ještě minimálně dva Curtissy, které byly opět postaveny v jokohamském arzenálu. Letouny nesly označení Typ Ka, jejich operační činnost byla velmi krátká, v roce 1915 již nebyl žádný ve stavu námořních letadel. | |
Zdroje: Sources: | Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press Annapolis, Maryland 21402, 1990, ISBN: 1-155750-563-2 Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, tiel 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1 flyingmachines.ru archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Jokoso-Typ-Ka-t122411#417948Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.