Avro 504N

     
Název:
Name:
Avro 504N Avro 504N
Originální název:
Original Name:
Avro 504N
Kategorie:
Category:
cvičný letoun trainer aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1924-DD.MM.192R A. V. Roe & Co., Ltd., Manchester /
DD.MM.1925-DD.MM.1926 Orlogsværftet Flyvemaskineværksted, Kobenhavn
DD.MM.1926-DD.MM.1928 Canadian Vickers, Ltd., Montreal, Québec /
DD.MM.192R-DD.MM.19RR Société Anonyme Belge de Constructions Aéronautiques, Bruxelles
DD.MM.193R-DD.MM.193R Royal Siamese Aeronautical Service Workshops, Don Muang /
DD.MM.1934-DD.MM.1935 Kratiko Ergostasio Aeroplanon, Faliro
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1924-DD.MM.193R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
~700 + ~100 konverzí z Avro 504K
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1924
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
718 kg 1584 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1016 kg 2240 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
10.97 m 36ft
Délka:
Length:
8.81 m 28ft 11in
Výška:
Height:
3.3 m 10ft 10in
Plocha křídla:
Wing Area:
29.73 m2 320 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Armstrong Siddeley Lynx IV o výkonu 112 kW nebo
Armstrong Siddeley Lynx IVC o výkonu 134 kW
dvoulistá vrtule
Armstrong Siddeley Lynx IV, power 150 hp, or
Armstrong Siddeley Lynx IVC, power 180 hp
two-blade propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
164 l 36 Imp gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
160.9 km/h v ? m 100 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
136.8 km/h v 610 m 85 mph in 2000 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
3.9 m/s 770 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
5182 m 17000 ft
Dolet:
Range:
402.3 km 250 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:




















Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Jackson, A.J. Avro Aircraft since 1908, Putnam Aeronautical Books, London 1990. ISBN 0-85177-834-8.
Mason, Francis K. The British Bomber since 1914. Putnam Aeronautical Books, London 1994. ISBN 0-85177-861-5.
Thetford, Owen. Aircraft of the Royal Air Force since 1918, Putnam Aeronautical Books, London 1976. ISBN 0-37010-056-5.
Bruce, J. M. Avro 504K, Windsock No.28. Albatros Productions, Berkhamsted 1991. ISBN 0-948414-32-4.
Goodall, M. H., Tagg, A. E. British Aricraft before the Great War. Schiffer Publishing, Atgen 2001. ISBN 0-52888-165-5.
Bruce, J. M. The Avro 504 Part 1, Historic Military Aircraft No. 8, Flight 09.07. 1954
Bruce, J. M. The Avro 504 Part 2, Historic Military Aircraft No. 8, Flight 16.07. 1954
http://www.airwar.ru/enc/other1/avro504n.html

Avro 504N - J733, první skutečný 504N. Před ním bylo postaveno několik strojů, které měly také hvězdicový motor, ale obvykle dostaly původní křídla nebo podvozek verze K. Čtyři takové stroje byly dodány do Argentiny.

J733, první skutečný 504N. Před ním bylo postaveno několik strojů, které měly také hvězdicový motor, ale obvykle dostaly původní křídla nebo podvozek verze K. Čtyři takové stroje byly dodány do Argentiny.
Avro 504N - 504N měly dvě 18galonové nádrže.

504N měly dvě 18galonové nádrže.
Avro 504N - Dánské námořnictvo používalo šest 504N, zde označených jako L.B.I, včetně pěti vyrobených v kodaňských královských loděnicích.

Dánské námořnictvo používalo šest 504N, zde označených jako L.B.I, včetně pěti vyrobených v kodaňských královských loděnicích.
Avro 504N -


URL : https://www.valka.cz/Avro-504N-t108754#385664 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více