Název: Name: | Avro 504N | Avro 504N |
Originální název: Original Name: | Avro 504N | |
Kategorie: Category: | cvičný letoun | trainer aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1924-DD.MM.192R A. V. Roe & Co., Ltd., Manchester DD.MM.1925-DD.MM.1926 Orlogsværftet Flyvemaskineværksted, Kobenhavn DD.MM.1926-DD.MM.1928 Canadian Vickers, Ltd., Montreal, Québec DD.MM.192R-DD.MM.19RR Société Anonyme Belge de Constructions Aéronautiques, Bruxelles DD.MM.193R-DD.MM.193R Royal Siamese Aeronautical Service Workshops, Don Muang DD.MM.1934-DD.MM.1935 Kratiko Ergostasio Aeroplanon, Faliro | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1924-DD.MM.193R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ~700 + ~100 konverzí z Avro 504K | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1924 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 718 kg | 1584 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1016 kg | 2240 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 10.97 m | 36ft |
Délka: Length: | 8.81 m | 28ft 11in |
Výška: Height: | 3.3 m | 10ft 10in |
Plocha křídla: Wing Area: | 29.73 m2 | 320 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Armstrong Siddeley Lynx IV o výkonu 112 kW nebo Armstrong Siddeley Lynx IVC o výkonu 134 kW dvoulistá vrtule | Armstrong Siddeley Lynx IV, power 150 hp, or Armstrong Siddeley Lynx IVC, power 180 hp two-blade propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 164 l | 36 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 160.9 km/h v ? m | 100 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 136.8 km/h v 610 m | 85 mph in 2000 ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 3.9 m/s | 770 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 5182 m | 17000 ft |
Dolet: Range: | 402.3 km | 250 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | - | - |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | Jackson, A.J. Avro Aircraft since 1908, Putnam Aeronautical Books, London 1990. ISBN 0-85177-834-8. Mason, Francis K. The British Bomber since 1914. Putnam Aeronautical Books, London 1994. ISBN 0-85177-861-5. Thetford, Owen. Aircraft of the Royal Air Force since 1918, Putnam Aeronautical Books, London 1976. ISBN 0-37010-056-5. Bruce, J. M. Avro 504K, Windsock No.28. Albatros Productions, Berkhamsted 1991. ISBN 0-948414-32-4. Goodall, M. H., Tagg, A. E. British Aricraft before the Great War. Schiffer Publishing, Atgen 2001. ISBN 0-52888-165-5. Bruce, J. M. The Avro 504 Part 1, Historic Military Aircraft No. 8, Flight 09.07. 1954 Bruce, J. M. The Avro 504 Part 2, Historic Military Aircraft No. 8, Flight 16.07. 1954 http://www.airwar.ru/enc/other1/avro504n.html |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Avro 504N |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
J733, první skutečný 504N. Před ním bylo postaveno několik strojů, které měly také hvězdicový motor, ale obvykle dostaly původní křídla nebo podvozek verze K. Čtyři takové stroje byly dodány do Argentiny.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Avro 504N |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
504N měly dvě 18galonové nádrže.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Avro 504N |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Dánské námořnictvo používalo šest 504N, zde označených jako L.B.I, včetně pěti vyrobených v kodaňských královských loděnicích.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Avro 504N |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |