Main Menu
User Menu

Heinkel He 111 D-0

     
Název:
Name:
Heinkel He 111 D-0
Originální název:
Original Name:
Heinkel He 111 D-0
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1937-DD.MM.1937 Ernst Heinkel Flugzeugwerke AG, Rostock-Marienehe /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1937-DD.MM.1937
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
minimálně 3 / at least 3 (He 111 D-0)
10 (He 111 D-1)
10 (He 111 D-2)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1937 (prototyp / prototype He 111 V9)
Osádka:
Crew:
4
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
6000 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
8800 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
22,60 m
Délka:
Length:
17,50 m
Výška:
Height:
4,20 m
Plocha křídla:
Wing Area:
87,60 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Daimler-Benz DB 600 Ga
- invertní vidlicový
- počet válců: 12
- vzletový výkon: 772 kW (1050 PS)
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
410 km/h v 4000 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
~7000 m
Dolet:
Range:
~9101) km
Maximální dolet:
Maximum Range:
~1065 km
Výzbroj:
Armament:
hmotnost pum: 1500 kg (maximálně)

obranná výzbroj: 3x MG 15
Uživatelské státy:
User States:
2)
Poznámka:
Note:
1) s maximální pumovou zátěží
2) pouze pro zkušební účely
Zdroje:
Sources:
Griehl, M.: Heinkel He 111, AirDOC, 2006
Feist, U., Dario, M.: Heinkel He 111, Podzun-Verlag, 1976
Michulec, R.: Heinkel He 111, AJ-Press, 1993
Stachura, P., Zazvonil, J., Haladěj, D.: Heinkel He 111, Modelpres, 1994
Kober, F.: He 111 an allen Fronten - vom ersten bis zum letzten Tag, Podzun-Pallas-Verlag, 1978
https://de.wikipedia.org/wiki/Heinkel_He_111
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-D-0-t106349#379878Verze : 0
MOD
V roce 1937 byl He 111 B-0 modernizován zástavbou motorů DB 600Ga. Letoun dostal označení He 111 V-9 a civilní imatrikulaci D-AQOX a stal se prototypem verzí D. Předsériové stroje He 111 D-0 byly vyrobeny 3.

Do května 1939 byla vyrobena série 10 kusů He 111 D-1 s rozšířeným radiovybavením a osádkou rozšířenou o dva radisty. Verze He 111 D-2 se lišila montáží další radiostanice FuG III U-1 v pumovnici. Verze He 111 D-3 se lišila montáží další radiostanice FuG IIIa Y. Výroba verzí D byla ukončena koncem roku 1937 pro nedostatek motorů DB 600. Žádný ze zhruba 23 vyrobených letounů řady He 111 D nebyl provozován u operačních bombardovacích eskader. Všechny postavené stroje sloužily pouze ke zkušebním účelům.
URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-D-0-t106349#379873Verze : 0
MOD
He 111 D-1 (imatrikulace patrně D-AOHA) během testů na konci roku 1938 nebo začátku roku 1939.


Zdroj: viz výše
Heinkel He 111 D-0 -


URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-D-0-t106349#379881Verze : 0
MOD
Rozdíly mezi verzemi He 111 B a He 111 D


Zdroj: Vojna v vozduche č.102 He 111
Heinkel He 111 D-0 -


URL : https://www.valka.cz/Heinkel-He-111-D-0-t106349#379874Verze : 0
MOD