Říční tlačný remorkér PT-6 (ПТ-6)
Plavidlo bylo vyvinuto v 50. letech minulého století pro potřeby manipulace se soulodími železničního pontonového mostu NŽM-56.
Základní takticko-technické údaje PT-6
- posádka: 1 osoba
- hmotnost: 4500 kg
- délka trupu: 5,6 m
- šíře trupu: 2,6 m
- výška trupu na přídi: 1,2 m
- výška trupu na zádi: 1,5 m
- kormidelna není umístěna v ochranné nástavbě
- pohonná jednotka: ZiL-164MSR (později nahrazen JaAZ-204V-Sr2,5)
- benzínový, šest válcový, vodou chlazený
- výkon motoru: 47,8 kW (65 k) při 1860 obr/min.
- hmotnost motoru: 655 kg
- objem palivové nádrže: 316 dm3
- max. rychlost plavby: 12 km/h
- schopnost plavby: vlny do 0,3 m, vítr do rychlosti 3,3 m/s (2 bally Beauforta)
Poznámka:
Vyobrazení převzato z níže uvedených zdrojů.
Zdroj:
Наплавной железнодорожный мост НЖМ-56, Leningrad 1976, ISBN nemá
www.russianarms.ru
neftegaz.ru
Ponton z NŽM-56 a tlačný remorkér PT-6 jsou exponáty v plenéru Muzea historie běloruské železnice v Baranavičy.
Plavidlo bylo vyvinuto v 50. letech minulého století pro potřeby manipulace se soulodími železničního pontonového mostu NŽM-56.
Základní takticko-technické údaje PT-6
- posádka: 1 osoba
- hmotnost: 4500 kg
- délka trupu: 5,6 m
- šíře trupu: 2,6 m
- výška trupu na přídi: 1,2 m
- výška trupu na zádi: 1,5 m
- kormidelna není umístěna v ochranné nástavbě
- pohonná jednotka: ZiL-164MSR (později nahrazen JaAZ-204V-Sr2,5)
- benzínový, šest válcový, vodou chlazený
- výkon motoru: 47,8 kW (65 k) při 1860 obr/min.
- hmotnost motoru: 655 kg
- objem palivové nádrže: 316 dm3
- max. rychlost plavby: 12 km/h
- schopnost plavby: vlny do 0,3 m, vítr do rychlosti 3,3 m/s (2 bally Beauforta)
Poznámka:
Vyobrazení převzato z níže uvedených zdrojů.
Zdroj:
Наплавной железнодорожный мост НЖМ-56, Leningrad 1976, ISBN nemá
www.russianarms.ru
neftegaz.ru
Ponton z NŽM-56 a tlačný remorkér PT-6 jsou exponáty v plenéru Muzea historie běloruské železnice v Baranavičy.