VW 87
Ke stavbě tohoto vozu Porsche užil šasi z typu VW 82 uzpůsobenou přední nápravu z typu VW 128, silnější motor o obsahu 1131 cm3 a karoserii typu VW 60 tedy civilního brouka, tak vznikl typ VW 87, teréní sedan 4x4 vyrobeno bylo 562 kusů, nejméně dva vozy přežily válku. Jeden užívala francouzská armáda krátce poválce a je zřejmě bohužel ztracen, druhý je v majetku továrního muzea ve Wolfsburgu u Stutgartu a je vystavován
Ke stavbě tohoto vozu Porsche užil šasi z typu VW 82 uzpůsobenou přední nápravu z typu VW 128, silnější motor o obsahu 1131 cm3 a karoserii typu VW 60 tedy civilního brouka, tak vznikl typ VW 87, teréní sedan 4x4 vyrobeno bylo 562 kusů, nejméně dva vozy přežily válku. Jeden užívala francouzská armáda krátce poválce a je zřejmě bohužel ztracen, druhý je v majetku továrního muzea ve Wolfsburgu u Stutgartu a je vystavován
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |