Měla být určena pro těžké bombardéry, zařazení do výzbroje pro B-52G a H. se plánovalo na rok 1964. To se brzy ukázalo za příliš optimistické. Největší problém přitom nepředstavovalo technické řešení rakety, ale přesné určování místa jejího vypuštění, na kterém byla bezprostředně závislá přesnost zásahu cíle.
Navigační systémy v té době použitelné včetně navigačních družic Transit byly natolik nepřesné, že ani použití jaderné hlavice o síle 3 až 4 Mt nemohlo kompenzovat nepřesnosti, k nimž docházelo při určování vzájemné polohy místa startu a cíle. Projekt, jehož vznik byl motivován stejnými důvodu jako u AGM-28, byl ukončen v roce 1962 po nepříliš úspěšných letových zkouškách.
Rozměry AGM-48A
délka: 11,6 m
průměr: 60 cm
rozpětí: 0,95 m
celková hmotnost: 5127 kg
bojová hlavice: jaderná
řídící systém: INS
motor: raketový (dvoustupňový), na KPH
dolet: 1850 km
Navigační systémy v té době použitelné včetně navigačních družic Transit byly natolik nepřesné, že ani použití jaderné hlavice o síle 3 až 4 Mt nemohlo kompenzovat nepřesnosti, k nimž docházelo při určování vzájemné polohy místa startu a cíle. Projekt, jehož vznik byl motivován stejnými důvodu jako u AGM-28, byl ukončen v roce 1962 po nepříliš úspěšných letových zkouškách.
Rozměry AGM-48A
délka: 11,6 m
průměr: 60 cm
rozpětí: 0,95 m
celková hmotnost: 5127 kg
bojová hlavice: jaderná
řídící systém: INS
motor: raketový (dvoustupňový), na KPH
dolet: 1850 km