Tupolev Tu-134 - přehled verzí
Tu-134 - dvoumotorový 64-72místný středně těžký dopravní letoun pro kratší trasy; 64 ks
Tu-134A - varianta s prodlouženým trupem, 76 sedadly, motory D-30-II s obraceči tahu; 547 ks Tu-134A/A-3/AK celkem
Tu-134A-1 - exportní úprava s radarem Groza-M134 místo prosklené přídě navigátora; 6 ks + 4 konverze
Tu-134A-3 - varianta s motory D-30-III
Tu-134A Salon - civilní salonní varianta; neznámý počet konverzí
Tu-134AK - vládní salonní varianta Tu-134A; cca 180 ks
Tu-134AK (IMARK) - konverze pro geologický průzkum
Tu-134B - pokročilá exportní varianta s radarem Groza-M134 a 80 sedadly; 24 ks
Tu-134B-1 - druhý prototyp Tu-134B s modifikovanými sloty a 90 sedadly, později jako Tu-134B-1-3 motory D-30-III; 1 ks
Tu-134B-3 - varianta s motory D-30-III; 12 ks + konverze
Tu-134SCh - varianta pro pozorování zemědělských ploch; 9 ks
Tu-134K - vládní salonní varianta Tu-134, 29-37 míst; 12 ks
Tu-134TS - vojenská varianta pro evakuaci raněných; 1 konverze Tu-134
Tu-134Š-1 - varianta pro výcvik navigátorů Tu-22, později i Tu-22M2/M3
Tu-134Š-2 - varianta pro výcvik navigátorů Jak-28I, později i Su-24; celkem 89 ks Š-1/Š-2
Tu-134LK - varianta pro výcvik kosmonautů v pozorování země; 2 ks
Tu-134UBL - varianta pro výcvik pilotů Tu-22M2/M3 a Tu-160; 77 ks
Tu-134UBK - varianta pro výcvik navigátorů a zbraňových operátorů Tu-22M2/M3 a Tu-160; 1 konverze Tu-134UBL
Tu-134IK - Tu-134A upravený pravděpodobně pro testy protiponorkového detekčního systému
Tu-134BV - konverze Tu-134B pro kalibraci letištních systémů; 1 konverze
Tu-134 Balkany - konverze Tu-134AK na létající velitelské stanoviště; cca 40 ks
Tu-134UBKM - modernizovaná verze Tu-134UBK; několik konverzí Tu-134UBL
SL-134K - Tu-134K sloužící jako radarová zkušebna
SL-134Š - Tu-134Š sloužící jako radarová zkušebna