Motor vychází z motoru GE 404, požadavky na něj kladené byly: tak okolo 80 kN, dvojitá záloha dodávky paliva, spolehlivý zažehávací systém, odolnost proti střetu s ptákem hmotnosti 0,5 kg při rychlosti M 0,9, jednoduchost svěšení a vyměnitelnosti bloků.
Motor je dvouproudový dvourotorový s přídavným spalováním a regulovatelnou výstupní tryskou.
Má délku 4,04 m a průměr 0,88 m, hmotnost je 1050 kg.
Palivem je Kerosene 75 FSD 8607 a Jet 77 FSD 8608.
Obtokový poměr je 0,31 a stlačení kompresoru 27,2. Teplota před turbínou je 1448 °C.
Tah 54 kN s přídavným spalováním 80,5 kN při spotřebě paliva 77 kg/min a 244 kg/min. Průtok vzduchu je 67,9 kg/s.
Zdroj:
Archiv autora
Motor je dvouproudový dvourotorový s přídavným spalováním a regulovatelnou výstupní tryskou.
Má délku 4,04 m a průměr 0,88 m, hmotnost je 1050 kg.
Palivem je Kerosene 75 FSD 8607 a Jet 77 FSD 8608.
Obtokový poměr je 0,31 a stlačení kompresoru 27,2. Teplota před turbínou je 1448 °C.
Tah 54 kN s přídavným spalováním 80,5 kN při spotřebě paliva 77 kg/min a 244 kg/min. Průtok vzduchu je 67,9 kg/s.
Zdroj:
Archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Volvo-Aero-RM-12-t87857#470912Verze : 0
karaco
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.