Foto: http://www.autogallery.org.ru/m/stz.htm
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/SOV-STZ-3-NATI-t23050#87310Verze : 0
brano
MOD
Motor : o výkonu 52ks při 1250 otáčkách za minutu byl stojatý čtyřtaktní čtyřválec, pracující na petrolej (startování benzínem) o objemu 7461cm2 a rozvodem OHV
Vrtání/zdvih : 125/152 mm
Kompresní poměr : 4:1
Karburátor : LKZ-50V
Spojka : suchá jednokotoučová kardanem spojená s převodovkou
Řízení pomocí brždění pásů
Délka : 3698 mm
Šířka : 1861 mm
Výška : 2211 mm
Šířka pásu : 390 mm
Světlá výška : 338 mm od spodku motorové vany
Elektrické napětí : 6 Volt
Převodovka : čtyřrychlostní + zpátečka
Váha : 5100 kg
Maximální rychlost (na 4 převodový stupeň) : 8 km/h
Primárně nešlo o vojenské vozidlo ale o první sovětský zemědělský pásový traktor. Vyráběn byl v STZ, ChTZ a ATZ v prvních dvou od roku 1937 v posledním od roku 1942. Výroba skončila v roce 1952 a dala údajně více než 210 000 kusů. Za války byly tyto pomalé traktory zařazeny k dělostřelectvu na vlečení děl. Na začátku války bylo několik desítek těchto traktorů v Charkově opancéřováno a pod názvem ChTZ-16 nasazeno do bojů v okolí města. Standardní traktor se už před válkou odlišoval dvěma typy budky řidiče (skloněná a kolmá skla), některé traktory jezdily bez budky. Pravděpodobně vzhledem k použití v zemědělství byl k pohonu zvolen dostupnější petrolej místo dnes normálního benzinu.
Hlavním zdrojem byla stránka : www.autogallery.org.ru/m/shtznati.htm
Vrtání/zdvih : 125/152 mm
Kompresní poměr : 4:1
Karburátor : LKZ-50V
Spojka : suchá jednokotoučová kardanem spojená s převodovkou
Řízení pomocí brždění pásů
Délka : 3698 mm
Šířka : 1861 mm
Výška : 2211 mm
Šířka pásu : 390 mm
Světlá výška : 338 mm od spodku motorové vany
Elektrické napětí : 6 Volt
Převodovka : čtyřrychlostní + zpátečka
Váha : 5100 kg
Maximální rychlost (na 4 převodový stupeň) : 8 km/h
Primárně nešlo o vojenské vozidlo ale o první sovětský zemědělský pásový traktor. Vyráběn byl v STZ, ChTZ a ATZ v prvních dvou od roku 1937 v posledním od roku 1942. Výroba skončila v roce 1952 a dala údajně více než 210 000 kusů. Za války byly tyto pomalé traktory zařazeny k dělostřelectvu na vlečení děl. Na začátku války bylo několik desítek těchto traktorů v Charkově opancéřováno a pod názvem ChTZ-16 nasazeno do bojů v okolí města. Standardní traktor se už před válkou odlišoval dvěma typy budky řidiče (skloněná a kolmá skla), některé traktory jezdily bez budky. Pravděpodobně vzhledem k použití v zemědělství byl k pohonu zvolen dostupnější petrolej místo dnes normálního benzinu.
Hlavním zdrojem byla stránka : www.autogallery.org.ru/m/shtznati.htm
URL : https://www.valka.cz/SOV-STZ-3-NATI-t23050#182648Verze : 0
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.