Rádiové stanice RSI-6
Radio Stancija Istrebitělja PCИ-6
Palubní radiová stanice RSI-4 byla
v posledních letech války ve výrobě nahrazována typem RSI-6 .
Vysílač byl typ RSI-6K,
přijímač typ RSI-6M.
Frekvenční rozsah: 3,75 až 5,2 Mc/s (MHz) - některé serie až do 6 Mc/s (MHz).
Výkon: 6 - 8 W , zvýšený 8 - 10 W
Provoz: A3
Antény: podle typu letadla
Dosah: ve výšce 500 m dosah 80 km, ve výšce 1000 m dosah 120 km
Dostala se do některých výrobních sérií Il-2, ale především do jejich následovníků – Il-10, u nás vyráběných v licenci s ozn. B-33.
Byla i standardní výbavou sovětských po-válečných letounů a to i proudových JAK-23 (S-101) a dokonce MiGů 15 (S-102).
Na našich letištích se používaly komplety RSI-6 na př. v "karavanech" startových VS.
*
Zdroj: Předpis LZP čj. 058633 - VL/LZS 1953
Radio Stancija Istrebitělja PCИ-6
Palubní radiová stanice RSI-4 byla
v posledních letech války ve výrobě nahrazována typem RSI-6 .
Vysílač byl typ RSI-6K,
přijímač typ RSI-6M.
Frekvenční rozsah: 3,75 až 5,2 Mc/s (MHz) - některé serie až do 6 Mc/s (MHz).
Výkon: 6 - 8 W , zvýšený 8 - 10 W
Provoz: A3
Antény: podle typu letadla
Dosah: ve výšce 500 m dosah 80 km, ve výšce 1000 m dosah 120 km
Dostala se do některých výrobních sérií Il-2, ale především do jejich následovníků – Il-10, u nás vyráběných v licenci s ozn. B-33.
Byla i standardní výbavou sovětských po-válečných letounů a to i proudových JAK-23 (S-101) a dokonce MiGů 15 (S-102).
Na našich letištích se používaly komplety RSI-6 na př. v "karavanech" startových VS.
*
Zdroj: Předpis LZP čj. 058633 - VL/LZS 1953