SOV - BMM (pásové samohybné soulodí)

БММ
     
Název:
Name:
BMM BMM
Originální název:
Original Name:
Береговая мостовая машина БММ
Výrobce:
Producer:
DD.MM.RRRR-DD.MM.1991 Krjukovský vagonový závod (KVSZ), Kremenčug /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.RRRR-DD.MM.1991
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
3
Technické údaje:
Technical Data:
 
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
36000 kg 79366 lb
Celková délka:
Overall Length:
13450 mm 44ft 1,52in
Celková šířka:
Overall Width:
3300 mm 10ft 9,91in
Celková výška:
Overall Height:
3795 mm 12ft 5,4in
Světlá výška:
Ground Clearance:
400 mm 1ft 3,75in
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
V-46-4,
12 válců do V, vodou chlazený diesel
V-46-4,
12 cylinders to V, water cooled diesel
Výkon:
Power:
523 kW při 2000 ot/min 701.4 bhp at 2000 rpm
Převodové ústrojí:
Transmission:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
55 km/h 34.2 mph
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h ? mph
Rychlost plavby:
Water Speed:
10 km/h 6.2 mph
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
500 km 310.7 mi
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km ? mi
Jízdní dosah ve vodě:
Cruising Range in the Water:
? km ? mi
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Svah:
Gradient:
? ° ? %
Boční náklon:
Side Slope:
? ° ? %
Překročivost:
Trench Crossing:
? m ?
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
? m ?
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
50000 kg 49 long tons
Uživatelské státy:
User States:



...



...
Poznámka:
Note:
- podvozek shodný s PMM-2M,
- spotřeba na souši: 250 l/100 km,
- spotřeba během plavby: 125 l/hod.,
- obsah pal. nádrží: 1250 l,
- ponor: 1300 mm,
- nájezdový úhel přední/zadní: 15°/18°
- šířka mostovky: 4200 mm,
- doba rozevření pontonů: ~7 min.,
- 2 lodní šrouby: Ø 600 mm,
- chassis identical with PMM-2M,
- consumption on land: 1.13 mi/Imp gal,
- consumption during cruise: 27.5 Imp gal/h.,
- content of tanks: 274.96 Imp gal,
- draught: 4ft 3,18in,
- angle of approach/departure: 21°/18°
- angle of waterside: to 15°
- bridge deck width: 13ft 9,34in,
- pontoon opening time: ~7 min.,
- 2 propellers: Ø 24 in,
Zdroje:
Sources:
N. Borodin, A. Androsov, F. Kičatov, G. Antonov, V. Gordjejev: Mašiny inžjenjernogo vooružjenija, čast' 2, s.238-285, vyd. Vojennoje izdatjel'stvo, Moskva 1986, ISBN nemá
URL : https://www.valka.cz/SOV-BMM-pasove-samohybne-soulodi-t217224#609595 Verze : 1
Samohybný ponton BMM byl navržen pro manipulaci s mostním soulodím a pro snazší výjezd vozidel na břeh.
SOV - BMM (pásové samohybné soulodí) - Foto via internet.

Foto via internet.
SOV - BMM (pásové samohybné soulodí) - V popředí BMM spojené s PMM-2M.

V popředí BMM spojené s PMM-2M.
URL : https://www.valka.cz/SOV-BMM-pasove-samohybne-soulodi-t217224#609596 Verze : 1
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více