Reggiane Re.2006

     
Název:
Name:
Reggiane Re.2006 Reggiane Re.2006
Originální název:
Original Name:
Reggiane Re.2006
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1943-DD.09.1943 Reggiane Officine Meccaniche Italiane SpA, Reggio Emilia /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1943-DD.09.1943
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 prototyp (MM.540)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
2960 kg 6526 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
3950 kg 8708 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
11,000 m 36ft 1,06in
Délka:
Length:
9,730 m 31ft 11,06in
Výška:
Height:
3,150 m 10ft 4,01in
Plocha křídla:
Wing Area:
20,40 m2 219.58 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
193,63 kg/m2 39.66 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Daimler-Benz DB 603A, kapalinou chlazený invertní dvanáctiválec s válci do V o výkonu 1 287 kW (1 750 k).
Vrtule trojlistá VDM s konstantní rychlostí otáček o průměru 3 050 mm.
Daimler-Benz DB 603A, twelve-cylinder liquid-cooled supercharged inverted Vee rated 1680 hp at take-off,
driving three-blade constant-speed VDM propeller of 10ft 0,07in diameter.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
750 km/h v 7200 m 466 mph in 23622 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
648 km/h v 5700 m 402.6 mph in 18701 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
17,0 m/s 3346.5 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
12192 m 40000 ft
Dolet:
Range:
1100 km 683.5 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x pevný kanón MG 151/20 ráže 20 mm v ose vrtule se 150 náboji,
2x pevný kanón MG 151/20 ráže 20 mm v křídlech s 200 náboji na hlaveň a
2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm nad motorem s 350 náboji na hlaveň.
Pumový náklad: ?
One fixed forward-firing 0.79 inch MG 151/20 cannon with 150 rounds firing through propellor hub,
two fixed forward-firing 0.79 inch MG 151/20 cannon mounted in the wings, 200 rpg and
two fixed forward-firing 0.5 inch Breda-SAFAT machine guns in upper engine cowling, 350 rpg.
Bomb load: Unknown.
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Stíhací Reggiane Re.2006 se měl podle původních plánů vyrábět souběžně s Re.2005. Práce na projektu letounu byly zahájeny koncem roku 1942 inženýrem Allesandrem Bartelletim. Samotná stavba prototypu byly zahájena na samém počátku roku 1943. Největší zdržení způsobila nedostupnost německého motoru DB 603A. Za další zdržení mohl spojenecký nálet na továrnu Reggiane. Rozestavěný prototyp byl převezen do tělocvičny v obci Correggio, kde byl pomalu dokončován. V době kapitulace Itálie (8.9.1943) byl prototyp těsně před dokončením, nebo právě dokončen. Jisté je, že nebyl nikdy zalétán a tak jsou všechny údaje pouze vypočtené. The prototype was completed, but not flew.
All data are calculated only.
Zdroje:
Sources:
www.stormomagazine.com
http://it.wikipedia.org/wiki/Reggiane_Re.2006
http://www.airwar.ru/enc/fww2/re2006.html
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Reggiane-Re-2006-t107831#383432 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více